پر فروش ترین گوشی های زیر 7 میلیون تومان بازار

پر فروش ترین گوشی‌ های بازارهای موبایل ایران از برندهای سامسونگ و شیائومی هستند که در محدوده قیمتی 4 میلیون تا 7 میلیون تومان قرار دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار فناوری و موبایل اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به رشد نرخ دلار، قاعدتا قیمتی کالاهای وارداتی به خصوص لوازم دیجیتال مثل گوشی بالا می‌رود. این روزها زندگی روزمره به گوشی های تلفن همراه گره خورده است؛ در این میان معمولا گوشی‌های میان رده بازار با قیمت پایین‌تر از 10 میلیون تومان در بازار هستند و کیفیت حداقلی در تصویربرداری، ضبط صدا، وبگردی و … را دارند. به همین منظور در این گزارش سه مدل از گوشی های پر فروش بازار معرفی می‌شوند؛

بیشتر بخوانید:

شیائومی مدل POCO X3 Pro

قیمت: 6 میلیون و 869 هزار تومان

آریاک سفر

گوشی POCO X3 Pro سال جاری به بازار عرضه شد و مورد استقبال مردم ایران قرار گرفت. نمایشگر این مدل گوشی IPS ال سی دی است. نرخ نوسازی این مدل 120 هرتز بوده و رزولوشن مناسبی دارد. این گوشی دارای سیستم عامل اندروید 11 و پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای است.

حافظه داخلی این گوشی 256 گیگابایت است. دوربین این گوشی قابلیت مناسبی دارد و برای عکاسی و فیلمبرداری کاربردی است. این گوشی در 59 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. این مدل شیائومی شبکه ارتباطی 4G، وای فای و هات اسپات را هم پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ مدل Galaxy A12

قیمت: 4 میلیون و 29 هزار تومان

برند سامسونگ از جمله برندهای معروف در خصوص عرضه گوشی است. مدل گلکسی A12 سامسونگ به دلیل قیمت مناسب و داشتن قابلیت‌هایی مثل دو سیم کارت، رم 4 گیگابایتی، صفحه نمایش مناسب و … بسیار مورد توجه قرار دارد و از پر فروش ترین گوشی های بازار محسوب می‌شود.

ظرفیت این مدل گوشی 128 گیگ بوده و دارای پردازنده 64 بیتی است. این گوشی چهار دوربین در پشت و یک دوربین با رزولوشن هشت مگاپیکسلی هم در جلو دارد. سیستم عامل این گوشی اندروید بوده و دارای قابلیت‌های نرم افزار مناسبی برای وبگردی است. ضمنا در این مدل امکان شارژ سریع باتری با توان 15 وات هم وجود دارد.

نوکیا مدل 105-2019 TA-1174 DS

قیمت: 440 هزار تومان

گوشی ارزان قیمت نوکیا ۱۰۵ قابلیت به کارگیری دو سیم کارت را دارد. اما حافظه داخلی آن چهار مگابایت بوده و تنها از شبکه ارتباطی 2G پشتیبانی می‌کند. اندازه صفحه نمایش آن تنها 2 اینچ بوده و ساختار بدنه‌اش از جنس پلاستیک است. این مدل گوشی دوربین ندارد و برای کاربری روزانه سالمندان بسیار مناسب به نظر می‌رسد. باتری این نوع گوشی از نوع لیتیوم- یون با ظرفیت 800 میلی آمپر در ساعت است.

مرتبط با : سامسونگشیائومینوکیا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز