قیمت امروز گوشی های شیائومی و سامسونگ

علی‌رغم آن‌که گوشی های موبایل صدرنشین کالاهای وارداتی اخیر بودند، در یک ماه گذشته کمی از میزان واردات‌شان کاسته شد و رشد قیمت‌ این محصولات را در بازار به دنبال داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از تجارت نیوز در نیمه نخست سال 1400 گوشی های موبایل با ارزشی حدود 1/8 میلیارد، صدرنشین بازار کالاهای وارداتی بودند؛ «ذرت دامی» با ارزش 1/5 میلیارد و «دانه سویا» با ارزش 985 میلیون دلار بیشترین ارزش ریالی بازار واردات را بعد از گوشی های تلفن همراه به خود اختصاص دادند.

قیمت روز گوشی موبایل چند؟

قیمت یکی از پرطرفدارترین برندهای موجود در بازار ایران یعنی گوشی های شیائومی نسبت چند روز قبل کمی افزایش داشته است، در حال حاضر قیمت ارزان‌ترین مدل آن یعنی ردمی نوت 9 در حدود 4 تا 5 میلیون تومان است که نسخه pro همین مدل با قیمتی حدود 6 تا 7 میلیون تومان به فروش می‌رسد و گران‌ترین مدل آن نیز mi 10t pro تا حدود 20 میلیون تومان است.

آریاک سفر

بعد از شیائومی برند سامسونگ در ایران دارای محبوبیت است که ارزان‌ترین مدل آن یعنی A20 را می‌توان با قیمت 4 تا 5 میلیون تومان تهیه کرد، اما با کمی هزینه بیشتر یک مدل با کیفیت و اقتصادی سامسونگ یعنی A21s را با دوربین 48 مگاپیکسلی در قیمتی حدود 6 میلیون تومان خریداری کرد. اما قیمت مدل‌های پرچمدار سامسونگ یعنی Galaxy s20 و Note20 ultra به ترتیب با قیمت 14 و 20 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسند.

مهم ترین اخبار را در همین زمینه بخوانید:

اما یکی از پرطرفدارترین و در عین حال گران‌ترین برندها در ایران گوشی‌های آیفون هستند که در حال حاضر  ارزان‌ترین مدل آن آیفون  SE 2020 که از مدل‌های اقتصادی اپل محسوب می‌شود 14 میلیون تومان است.

همچنین آخرین مدل و پرچمدار آن یعنی آیفون 13 پرو مکس با قیمتی در حدود 42 تا 48 میلیون تومان به فروش می‌رسد که آیفون ۱۳ پرو و مینی آن هم به ترتیب با قیمت‌های 40 و 31 میلیون تومان قابل خریداری هستند.

اما در نهایت یکی از برندهای اقتصادی و به صرفه در ایران که گوشی‌های موبایل با کیفیتی متناسب با قیمت آن ارائه می‌کند برند هوآوی است که می‌توان مدل Y9 2019 آن را با قیمت ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تهیه کرد.

مدل پرچمدار این برند Huawei Mate 30pro است که دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دارد و قیمت حدودی آن بین 20 تا 24 میلیون تومان است. اما مدل‌های محبوب دیگر هواوی، Nova 7I و Y9a به ترتیب با قیمت ۵ میلیون و 300 هزارتومان و ۶ میلیون تومان به فروش می‌رسند.

مرتبط با : اپلسامسونگشیائومیهوآوی
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز