بالمودا فون ؛ رقیب جدید آیفون SE

لست سکند

شرکت ژاپنی بالمودا، از نخستین تلفن هوشمند خود، محصولی از واحد بالمودا تکنولوژی رونمایی کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ تکنولوژی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از Gadget Flow، این شرکت تا پیش از این با لوازم خانگی مختلفی چون پلوپز و توستر مشهور بود؛ اما حالا به گفته مدیرعاملش از آنجا که صفحه نمایش تلفن‌های هوشمند بزرگ شده‌اند، دست به ساخت بالمودا فون زده است.

مدیرعامل بالمودا می‌گوید: تلفن‌های هوشمند، بیش از حد بزرگ شده‌اند، از این رو بالمودا فون از یک نمایشگر 4.9 اینچی با وضوح 1080 بهره می‌برد. محصول میان‌رده گوشی‌های اپل هم که در سال‌های اخیر عرضه می‌شود؛ یک نمایشگر 4.7 اینچی دارد و به همین دلیل، این بالمودای جدید می‌تواند رقیبی برای این آیفون کوچک و کاربردی باشد.

راز آسمان پایتخت

ویژگی‌های گوشی بالمودا

 در پشت این گوشی، دو سنسور قرار دارد؛ یکی برای دوربین 48 مگاپیکسلی و دیگری برای اثر انگشت. این بالمودا، به یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز تجهیز شده است.

انرژی تلفن همراه هوشمند بالمودا، از یک باتری دو هزار و 500 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که البته شارژر بی‌سیم همراه هم دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اسنپدراگون 765، همان تراشه‌ای است که در این گوشی به کار رفته است و یک رم شش گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی را همراهی می‌کند. با وجود اینکه بدنه این گوشی از پلاستیک است اما کیفیت خوبی دارد و با طراحی مات، به لبه‌های براق دستگاه می‌آید.

این محصول با اندروید ۱۱ از چند روز دیگر با همکاری سافت بانک روانه بازار ژاپن می‌شود و قیمت آن حدود ۹۲۰ دلار خواهد بود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز