گوشی تاشوی دو لولا وان پلاس تولید خواهد شد؟

لست سکند

وان پلاس به تازگی پتنتی را ثبت کرده که در آن یک گوشی تاشو از سه بخش تاشو بهره‌ می‌برد و در واقع دو لولا دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از Android Authority، وان پلاس پس از سامسونگ و موتورلا احتمالا آخرین بازیکن بزرگی است که به رقابت در عرصه گوشی های تاشو می‌پیوندد.

طبق پتنت ثبت‌شده، ضخیم‌ترین قسمت این گوشی با لولای بزرگ‌تر به چرخش در می‌آید و با این کار کاربران در پنل جلویی و پشتی به نمایشگر دسترسی پیدا می‌کنند. لولای دوم از دو بخش نازک‌تر پشتیبانی می‌کند و هنگامی که این لولاها باز می شوند، نمایشگر تلفن همراه، سه برابر خواهد شد.

از مزایای این طراحی می‌توان به این اشاره کرد که این گوشی را می‌توان به شکل مثلث تا کرد و آن را ثابت نگه داشت. اما پتنت جدید وان پلاس، نقاط ضعفی هم دارد؛ پیچیدگی تلفن‌های تاشو سه‌گانه ممکن است منجر به قیمت‌ بسیار بالای آن‌ها شود. در حالی که گوشی‌های تاشوی سنتی هم همچنان قیمت زیادی دارند.

راز آسمان پایتخت

جدیدترین‌های بازار موبایل:

گفتنی است که این فقط یک پتنت ثبت شده توسط وان پلاس است و پتنت‌ها لزوماً معرفی محصولات را تضمین نمی‌کنند. حتی ممکن است این پتنت صرفا یک پیشنهاد توسط وان‌پلاس برای تثبیت جایگاهش باشد.

لازم به ذکر است که این اولین پتنت مربوط به گوشی تاشوی مجهز به دو لولا محسوب نمی‌شود. باید خاطرنشان کنیم شرکت چینی TCL در سال ۲۰۱۹ از یک گوشی تاشوی مفهومی با سه لولا رونمایی کرده است. سامسونگ هم از جمله شرکت‌هایی است که چنین ایده‌ای را در سر دارد و چند پتنت در این راستا ثبت کرده است.

تمام گوشی‌های تاشوی بازار مبتنی بر مکانیسم عمودی و افقی هستند. گلکسی زد فیلیپ سامسونگ و موتورولا ریزر به صوت عمودی تا می‌شود و گلکسی زد فولد سامسونگ را می‌توان به صورت افقی مانند کتاب باز و بسته کرد.

 

مرتبط با : وان پلاس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز