جدیدترین قیمت آپارتمان 60 متری در قرچک

لست سکند

قرچک یکی از شهرستان های جنوب تهران است، اما به واسطه نزدیکی به ترهان اغلب این منطقه را یکی از محله های تهران می دانند. امکانات رفاهی خوب و قیمت ارزان مسکن در قرچک موجب شده تا این شهرستان به یکی از پرجمعیت‌ترین مناطق حومه پایتخت تبدیل شود. مطابق با سرشماری سال 95 حدود 300 هزار نفر در این منطقه ساکن هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ساختمان و عمران، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

شهرستان قرچک از 3 شهر باقرآباد، زیباشهر و قرچک تشکیل شده است. روستاهایی چون صالح آباد، آمین آباد، فردیس، قشلاق جیتو و… نیز در اطراف این شهرستان قرار دارند. به همین دلیل، بافت شهری و روستایی قرچک در هم آمیخته شده است. محله‌هایی مانند طلاییه، الحدید، فرهنگیان و یاس سفید، بافت شهری جدیدتر و به تبع، قیمت بالاتری دارند. کاماپرس در ادامه، جدیدترین قیمت آپارتمان 60 متری در قرچک را مورد بررسی قرار می‌دهد؛

*یک واحد 60 متری یک خوابه ساخت سال 1402 در بلوار امام خمینی قرچک با قیمت 980 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد به امکاناتی نظیر انباری، تراس 8 متری، پکیج، آیفون تصویری و کابینت ام دی اف مجهز است. لازم به ذکر است که قیمت پارکینگ طبق توافق به مبلغ تعیین شده اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

*یک دستگاه آپارتمان 60 متری واقع در شهرک مهستان (کمیل) قرچک با قیمت یک میلیارد و 230 میلیون تومان به فروش می‌رسد. سن بنای این آپارتمان 12 سال بوده و واحد آگهی شده در طبقه سوم قرار دارد. از جمله امکانات این واحد می‌توان به یک اتاق خواب، پارکینگ، کابینت ام دی اف و تراس اشاره کرد.

*قیمت یک آپارتمان شخصی‌ساز 60 متری در قرچک یک میلیارد و 380 میلیون تومان است. این واحد دارای 2 اتاق خواب، کابینت ام دی اف، هود، گاز رومیزی، اسپیلت و کف سرامیک است. این آپارتمان ساخت سال 1392 بوده و واحد آگهی شده در طبقه سوم قرار دارد.

*یک واحد 60 متری با سن بنای 15 سال در قرچک با قیمت یک میلیارد و 440 میلیون تومان آگهی شده است. این آپارتمان در 14 متری ولیعصر قرار داشته و دسترسی خوبی به امکانات رفاهی دارد. پارکینگ، انباری، کابینت ام دی اف و کف سرامیک از جمله امکانات این واحد محسوب می‌شود.

*یک آپارتمان 60 متری با سن بنای 11 سال در زیباشهر قرچک، یک میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. واحد آگهی شده در طبقه چهارم قرار دارد. آسانسور، پارکینگ، کابینت ام دی اف، گاز رومیزی، بالکن و کف سرامیک از جمله امکانات این واحد به شمار می‌رود.

*قیمت یک واحد 60 متری یک خوابه در بلوار طلاییه قرچک، یک میلیارد و 620 میلیون تومان است. این آپارتمان ساخت سال 1389 بوده و به امکاناتی چون پارکینگ و انباری مجهز است.

*یک واحد 60 متری کلید نخورده با سن بنای 7 سال در بلوار امام خمینی قرچک با قیمت یک میلیارد و 620 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه سوم قرار گرفته و دارای یک اتاق خواب و یک انباری است.

انتهای پیام

 

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز