جدیدترین قیمت آپارتمان 70 متری در اندیشه

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شهر جدید اندیشه در شهرستان شهریار واقع شده و 20 کیلومتر با تهران فاصله دارد. این شهر که به منظور سرریز جمعیت تهران و کرج بنا شد، طبق آخرین سرشماری 116 هزار نفر جمعیت دارد. خانه‌های این شهر در 6 فاز ساخته شده و آپارتمان‌های نوساز و پرتعدادی در آن وجود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

قیمت هر متر آپارتمان در این منطقه از حدود 10 میلیون تومان تا 75 میلیون تومان متفاوت است. در ادامه کاماپرس به بررسی قیمت آپارتمان 70 متری در شهر اندیشه می‌پردازد.

* خانه‌ای 70 متری و تک‌خواب در اندیشه با قیمت 720 میلیون تومان آگهی شده است. این ساختمان که در سال 1395 ساخته شده مجهز به آسانسور و پارکینگ است. واحد مذکور در طبقه دوم واقع شده و فاقد انباری است.

* واحدی 70 متری در محله وامدار شهرک اندیشه 1 میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این خانه دو اتاق خواب داشته و در سال 1394 ساخته شده است. واحد مورد نظر در طبقه چهارم ساختمانی مجهز به آسانسور قرار دارد. از دیگر امکانات این خانه می‌توان به پارکینگ و انباری اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

* یک خانه دو خوابه با نورگیری عالی با قیمت 2 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. سال ساخت بنا 1394 بوده و دارای آسانسور است. این واحد در طبقه چهارم آپارتمانی مجهز به پارکینگ و انباری قرار گرفته است.

* واحدی در یک آپارتمان 6 واحدی 2 میلیارد و 800 میلیون تومان قیمت دارد. این خانه دو خوابه در طبقه اول ساختمانی 3 طبقه واقع شده است. سال ساخت آپارتمان 1394 بوده و فاقد آسانسور است. پارکینگ و انباری دیگر امکانات این ساختمان هستند.

* خانه‌ای کاملا نوساز در فاز 1 اندیشه 3میلیارد و 650 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این خانه دو اتاق خواب دارد و در سال 1402 ساخته شده است. این خانه در طبقه اول ساختمانی 4 طبقه و مجهز به آسانسور قرار دارد. آپارتمان مورد نظر دارای انباری و پارکینگ است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

12 دیدگاه برای “جدیدترین قیمت آپارتمان 70 متری در اندیشه

  1. آسنا....... گفته:

    همسر من ۲۶سال کارکرد ماهم نشستیم تا بازنشست بشه گفتیم دیگه خونه دارمیشیم .با دوتا بچه الان سه ماه تو اندیشه دربه در خونه اجاره ای هستیم .یعنی کشک .یعنی۲۶سال زحمت بیخود… از زندگی سیرشدم یکی به داد ما برسه.یه عمر بخور و نمیر زندگی کردیم حالا این آخرش زور داره که یه سقف ندا ریم ….

    • محمد گفته:

      سلام، باید حداقل یه زمین در شهرک اندیشه یا در شهرستان میخریدین که این همه پولتون بی ارزش نشه، درسته کسی فکر این چیزا رو نمی‌کرد حداقل باید پس اندازشو به روز نگه میداشت

    • عاطفه گفته:

      سلام دنبال چه واحدی هستید با چقدر رهن و اجاره؟ بنده در املاک فاز یک مشاور هستم الان رهن یک واحد متری ۴ الی ۵ میلیون محاسبه میشه مثلا هفتاد متری سیصد رهن
      برای تبدیل هم هر ده میلیون کم بشه سیصد هزار تومن اجاره اضافه میشه یعنی همون هفتاد متری با سیصد رهن کامل میشه تبدیل بشه به ۲۷۰ پیش ماهی ۹۰۰ هزار اجاره

  2. رضا قویمی گفته:

    من یک بازنشسته هستم که حداقل حقوق را میگیرم یعنی تازه شده دو میلیون ودیست هزار تومان .خانه اجاره ای دارم که بیش از حقوقم اجاره اش را میدم و با حقوق همسرم که ایشان هم بازنشسته است زندگی میکنیم .از زندگی سیر شده ام و دوست دارم روزهای اخر زندگی یک خانه اطراف تهران هم که شده داشته باشم .اما تا حالا که میسر نشده .کاش من بازنشسته زودتر از دنیا برم که حداقل جایی برای جوانها باز بشه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز