جدیدترین قیمت آپارتمان 55 متری در پاکدشت

پاکدشت شهری در جنوب شرق استان تهران است. جمعیت این شهر 706 هزار نفر بوده و مهاجران زیادی از شهرهای و اقوام مختلف ایران در این شهر زندگی می‌کنند. به سبب مهاجرپذیر بودن این شهر، آپارتمان‌های زیادی در آن ساخته و مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.

در ادامه کاماپرس جدیدترین قیمت آپارتمان 55 متری در پاکدشت را بررسی می‌کند.

* واحدی 55 متری در بلوار قمی جنوبی پاکدشت با قیمت 880 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. این خانه در سال 1387 ساخته شده و دارای یک اتاق خواب است. خانه در طبقه سوم قرار دارد و آسانسور، پارکینگ و انباری ندارد.

* خانه 55 متری دیگری با یک اتاق خواب در شهر پاکدشت 980 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. سال ساخت این خانه 1388 بوده و در طبقه دوم آپارتمان 4 طبقه قرار دارد. ساختمان مذکور فاقد آسانسور و پارکینگ است، اما انباری دارد.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

* مورد بعدی دارای یک اتاق خواب بوده و 1 میلیارد و 95 میلیون تومان قیمت دارد. خانه مورد نظر در سال 1392 ساخته شده است. واحد مذکور دز طبقه پنجم ساختمانی دارای آسانسور قرار دارد. وجود انباری از نکات مثبت این خانه است.

* واحدی 55 متری در یک آپارتمان 3 طبقه در پاکدشت 1 میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این خانه در سال 1393 ساخته شده و دارای یک اتاق خواب است. واحد مذکور در طبقه سوم قرار دارد، اما ساختمان فاقد آسانسور است.

* خانه‌ای یک‌خوابه و 55 متری در پاکدشت با قیمت 1 میلیارد و 380 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. خانه در سال 1390 ساخته شده و در طبقه همکف قرار دارد. این واحد فاقد آسانسور و پارکینگ است، اما انباری دارد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز