قیمت رهن و اجاره آپارتمان 65 متری در پرند

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شهر پرند دارای 7 فاز مسکونی و صنعتی است که توانسته در سال‌های اخیر، سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جلب کند. امروزه، افراد زیادی ترجیح می‌دهند تا بودجه مالی هر چند اندک، یک ملک مسکونی خریداری کنند. خرید آپارتمان علاوه بر اینکه یک سرمایه‌گذاری مطمئن محسوب می‌شود، همواره برای سرمایه‌گذار سود قابل توجهی را به همراه دارد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که با یک بودجه حدود یک الی یک میلیارد و 500 میلیون تومانی می‌توان یک واحد 65 متری در پرند خریداری کرد. قیمت رهن کامل این واحد مسکونی حدود 120 میلیون تومان است. آب و هوای خوب، نزدیکی به تهران و آزادراه تهران-قم و دسترسی این شهر به خط مترو از جمله ویژگی‌هایی است که افراد زیادی را برای سکونت در این منطقه جذب کرده است. کاماپرس در ادامه، قیمت رهن و اجاره آپارتمان 65 متری در پرند را مورد بررسی قرار می‌دهد؛

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ساختمان و عمران، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*یک واحد 65 متری یک خوابه در فاز چهار پرند با 50 میلیون ودیعه و اجاره ماهیانه 3 میلیون تومان، آگهی شده است. این آپارتمان ساخت سال 1401 بوده و برای سکونت خانواده مناسب است. واحد مذکور در طبقه پنجم قرار داشته و  آسانسور، پارکینگ، گاز رومیزی، پکیج و… از جمله امکانات این واحد محسوب می‌شود.

راز آسمان پایتخت

*یک آپارتمان 65 متری یک خوابه در فاز 6 پرند با 100 میلیون تومان ودیعه و اجاره ماهیانه یک میلیون و 500 هزار تومان، آگهی شده است. این آپارتمان ساخت سال 1395 بوده و برای سکونت خانواده و افراد مجرد مناسب است. واحد مذکور دارای امکاناتی نظیر آسانسور و پارکینگ بوده و به صورت مبله هم اجاره داده می‌شود.

*قیمت ودیعه یک واحد 65 متری یک خوابه در پرند، 120 میلیون تومان بوده و اجاره ماهیانه آن یک میلیون و 500 هزار تومان است. سن بنای این آپارتمان 7 سال بوده و واحد آگهی شده در طبقه سوم قرار دارد. از جمله امکانات این واحد می‌توان به آسانسور، پارکینگ، انباری، گاز رومیزی لمسی و بالکن اشاره کرد. واحد مذکور قابلیت رهن کامل را نیز داشته و مناسب سکونت خانواده یا افراد مجرد است.

*قیمت رهن کامل یک واحد نوساز 65 متری در فاز 6 پرند، 140 میلیون تومان است. این مبلغ عیر قابل تبدیل بوده و واحد آگهی شده تنها برای سکونت خانواده مناسب است. آسانسور، پارکینگ و یک اتاق خواب از جمله امکانات این واحد مسکونی محسوب می‌شود.

*یک آپارتمان 65 متری در فاز 4 شمالی با مبلغ 170 میلیون تومان اجاره داده می‌شود. سن بنای این آپارتمان 7 سال بوده و دارای یک اتاق خواب است. واحد مذکور در طبقه چهارم واقع شده و به امکاناتی نظیر آسانسور، پارکینگ و انباری مجهز است. لازم به ذکر است که مبلغ تعیین شده غیر قابل تبدیل بوده و این واحد تنها برای سکونت خانواده مناسب است.

*یک واحد 65 متری در پرند با 220 میلیون تومان ودیعه، اجاره داده می‌شود. این آپارتمان ساخت سال 1401 بوده و در فاز چهار پرند واقع شده است. واحد آگهی شده به امکاناتی نظیر یک اتاق خواب، آسانسور، تراس بزرگ، گاز رومیزی، پکیج و کابینت ام دی اف مجهز است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “قیمت رهن و اجاره آپارتمان 65 متری در پرند

  1. غلامحسین گفته:

    باسلام واحترام وقتی که صاحب خونه ها خودشان هر قیمتی برای خانه هاشون میزنن چرابه املاک گیر میدن متاسفانه هیچگونه نظارتی نیست تعزیرات چرا ورود نمیکنه

  2. مهدی گفته:

    ببخشید مگه دولت صبح میری بقالی یا قصاب ۳۰۰درصد رو قیمت می‌گذارد روغن رو ۷۰۰درصد گران می‌کند دلیل برای گرانی می آورد که صاحبخانه که خرج زندگیشو از دریافت اجاره می‌گذراند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز