جدیدترین قیمت رهن و اجاره آپارتمان 60 متری در اسلامشهر

لست سکند

اسلامشهر به عنوان دومین شهر پرجمعیت پایتخت شناخته می‌شود. کسانی که قصد دارند تا با یک بودجه 200 تا 300 میلیون تومانی در اطراف تهران ساکن شوند، رهن و اجاره آپارتمان 60 متری در اسلامشهر می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد.

اسلامشهر فاصله بسیار کمی با شهر تهران دارد؛ اما وجود باغ‌ها و مزارع متعدد در این منطقه باعث شده تا از آب و هوای مطلوبی برخوردار شود. همچنین، ساخت مراکز خرید و دانشگاه‌های مختلف در اسلامشهر موجب پویایی این شهر شده است. کاماپرس در ادامه، قیمت رهن و اجاره آپارتمان 60 متری در اسلامشهر را مورد بررسی قرار می‌دهد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ساختمان و عمران، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*یک واحد 60 متری یک خوابه واقع در شهرک قائمیه اسلامشهر با مبلغ 150 میلیون تومان ودیعه، اجاره داده می‌شود. قیمت اجاره ماهیانه این واحد 4 میلیون تومان بوده و مبلغ تعیین شده قابل تبدیل است. از جمله امکانات واحد مذکور می‌توان به 4 لاین آسانسور، پارکینگ، انباری، سیستم گرمایش و سرمایش هوشمند، هود مخفی، گاز رومیزی، تراس بزرگ، پکیج و نگهبانی 24 ساعته اشاره کرد. این آپارتمان ساخت سال 1402 بوده و تنها برای سکونت خانواده‌ها مناسب است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

*یک واحد 60 متری یک خوابه در شهرک توحید با قیمت 220 میلیون تومان رهن کامل، اجاره داده می‌شود. این بنا 6 سال ساخت بوده و فاقد آسانسور و پارکینگ است. واحد مذکور در طبقه اول قرار دارد و مبلغ تعیین شده غیر قابل تبدیل است.

*قیمت ودیعه یک آپارتمان 60 متری در شهرک گلهای اسلامشهر 230 میلیون تومان و مبلغ اجاره ماهیانه آن 3 میلیون تومان است. سن بنای این آپارتمان 6 سال است و دسترسی خوبی به امکانات رفاهی شهر دارد. واحد آگهی شده در طبقه دوم واقع شده و به یک اتاق خواب و انباری مجهز است.

*قیمت رهن کامل یک دستگاه آپارتمان 60 متری یک خوابه در اسلامشهر 240 میلیون تومان است. این آپارتمان ساخت سال 1394 بوده و به پارکینگ و انباری مجهز است. واحد آگهی شده در طبقه سوم قرار داشته و نورگیر بسیار خوبی دارد.

*یک آپارتمان 60 متری با سن بنای 8 سال در شهرک گلهای اسلامشهر با مبلغ 275 میلیون تومان ودیعه و اجاره توافقی، آگهی شده است. این واحد در طبقه اول قرار داشته و دارای امکاناتی نظیر پارکینگ، انباری، تراس، کابینت ام دی اف، گاز رومیزی و پکیج است. واحد مذکور در طبقه اول واقع شده و برای سکونت خانواده‌ها مناسب است.

*قیمت رهن کامل یک واحد 60 متری ساخت سال 1385 در اسلامشهر 300 میلیون تومان است. این واحد یک خوابه مجهز به پارکینگ، انباری، تراس، گاز رومیزی و کابینت ام دی اف است. واحد آگهی شده در طبقه اول قرار داشته و مبلغ تعیین شده غیر قابل تبدیل است.

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز