اجاره کلبه جنگلی در شمال زیر یک میلیون تومان

نواحی شمالی ایران به‌گونه‌ای مهد کلبه‌های چوبی به‌شمار می‌روند. چه چیزی می‌تواند دلنشین‌تر از یک سفر خاطره‌انگیز در اعماق جنگل با کلبه‌های چوبی محصور شده بین درختان سر به فلک کشیده باشد. قیمت اجاره کلبه جنگلی در شمال از شبی 500 هزار تومان تا 20 میلیون تومان متغیر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه کلبه‌های جنگلی نواحی شمالی زیر یک میلیون تومان را معرفی می‌کند.

*قیمت اجاره یک کلبه چوبی جنگلی در ماسال در اوایل هفته شبی ۴۵۰ هزار تومان و در اواخر هفته ۵۵۰ هزار تومان است. این کلبه دوطبقه در روستای چسلی ماسال واقع شده است و تا مرکز شهر تنها ۱۵ دقیقه فاصله دارد. این کلبه جنگلی می‌تواند برای اقامت یک خانواده ۴ نفره گزینه مناسبی باشد. این کلبه بدون اتاق خواب بوده و برای استراحت میهمانان ۴ دست رخت‌خواب در فضای مشترک خانه مهیا شده است. از جمله امکانات این کلبه می‌توان به آب لوله‌کشی، کباب‌پز، اجاق‌گاز، اقلام بهداشتی و سیستم سرمایشی و گرمایشی آن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

*قیمت اجاره یک کلبه چوبی دوبلکس یک‌خوابه در شاندرمن در اوایل هفته شبی ۵۰۰ هزار تومان و در تعطیلات و اواخر هفته شبی ۶۰۰ هزار تومان است. این کلبه ۷۵ متری یک‌خوابه می‌تواند برای اقامت ۲ الی ۳ نفر مناسب باشد. تنها اتاق این کلبه به یک تخت دونفره و دودست رخت‌خواب مجهز شده است. وجود پارکینگ، یخچال، اجاق‌گاز، کباب‌پز، اقلام بهداشتی، آب لوله‌کشی، سیستم سرمایش و گرمایش از دیگر امکانات این کلبه دوبلکس به‌شمار می‌روند.

*قیمت اجاره یک کلبه چوبی دوطبقه 40 متری در اوایل هفته ۵۰۰ هزار تومان و در اواخر هفته و تعطیلات یک میلیون تومان است. این کلبه چوبی در منطقه‌ای جنگلی با چشم‌انداری زیبا و سرسبز در روستای رییس کلا در منطقه لفور واقع شده است و تا مرکز شهرشیرگله ۳۵ کیلومتر فاصله دارد. این کلبه تک‌خوابه می‌تواند برای اقامت ۴ الی ۶ نفر مناسب باشد. تنها اتاق این کلبه به دو دست رخت‌خواب مجهز شده است. همچنین، در فضای مشترک خانه نیز دو دست رخت‌خواب دیگر وجود دارد. نفرات بیش از ۴ نفر باید همراه خود رخت‌خواب داشته باشند. پارکینگ، سیستم سرمایش و گرمایش، اجاق‌گاز، کباب‌پز، اقلام بهداشتی، آب لوله‌کشی و یخچال از جمله امکانات این کلبه چوبی محسوب می‌شوند.

*قیمت اجاره یک کلبه چوبی در سواد‌کوه در اوایل هفته ۵۰۰ هزار تومان و در اواخر هفته و تعطیلات شبی ۹۰۰ هزار تومان است. این کلبه چوبی در منطقه‌ای کوهستانی در روستای شیردارکلا در حد فاصل سواد کوه و بابل واقع شده است. این کلبه فاقد اتاق بوده و فضای مشترک آن به یک تخت دونفره مجهز شده است. این کلبه ۲۴ متری می‌تواند برای اقامت یک زوج گزینه بسیار مناسبی باشد. از دیگر ویژگی‌های این کلبه می‌توان به وجود پارکینگ، یخچال، سیستم سرمایش و گرمایش، اقلام بهداشتی، آب لوله‌کشی، اجاق‌گاز و تلویزیون اشاره کرد.

*قیمت اجاره کلبه جنگلی ۴۰متری در اوایل هفته ۶۰۰ هزار تومان و در اواخر هفته و تعطیلات شبی یک میلیون تومان است. این کلبه درمحیطی سرسبز در روستای اروما قرار گرفته است و تا رضوان‌شهر حدود ۲۰ کیلومتر فاصله دارد. این کلبه جنگلی می‌تواند برای اقامت یک خانواده سه نفره مناسب باشد. این کلبه فاقد اتاق بوده و برای استراحت میهمانان، در فضای مشترک آن سه دست رخت‌خواب مهیاشده است. نزدیکی به سوپرمارکت و نانوایی از مزایا این کلبه به‌شمار می‌روند. از دیگر امکانات این کلبه می‌توان به وجود یخچال، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون، اجاق‌گاز، آب لوله‌کشی و اقلام بهداشتی اشاره کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز