قیمت یک شب اجاره ویلا در رامسر برای تعطیلات آخر هفته چند است؟

این روزها با ورود به فصل تابستان و آغاز سفرهای تابستانه، رامسر به عنوان عروس شهر‌های ایران یکی از گزینه‌های پرطرفدار است. قیمت اجاره ویلا در رامسر از شبی 500 هزار تومان تا3  میلون و 700 هزار تومان متغیر است.

بیشتر بخوانید:

*قیمت اجاره سوییت 60 متری یک خوابه در رامسر در اواسط هفته 449 هزار تومان و در تعطیلات و اواخر هفته 545 هزار تومان است. پارکینگ، نزدیکی به نانوایی و سوپر‌مارکت، آب لوله‌کشی، وجود اقلام بهداشتی و کباب پز از جمله مزایا این ویلا محسوب می‌شود. ظرفیت استاندارد این ویلا بین 2 تا 4 است و تنها اتاق این ویلا یک تخت دو نفره دارد و سایر میهمانان بهتر است رخت خواب همراه خود داشته باشند.

*یک منزل مبله دو خوابه در شهر رامسر در اواسط هفته با قیمت 700 هزار تومان و در آخر هفته و تعطیلات با قیمت 900 هزار تومان اجاره داده می‌شود. این ویلا می‌تواند برای اقامت یک خانواده 4 نفره مناسب باشد. فضای هر اتاق با تخت تک نفره پر شده و دو دست رخت‌ خواب نیز وجود دارد. نزدیکی به سوپرمارکت و نانوایی، آنتن دهی مناسب، پارکینگ، وجود یخچال و اجاق گاز از جمله مزایا این ویلا به شمار می‌روند.

*یک ویلا جنگلی در رامسر در اوایل هفته با قیمت یک میلیون تومان و در اواخر هفته و تعطیلات با قیمت 1 میلیون و 190 هزار تومان اجاره داده می‌شود. ظرفیت این ویلا 100 متری دو خوابه 7 نفر است. یکی از اتاق‌ها مجهز به دو تخت تک نفره و دیگری یک تخت دو نفره دارد، برای سایر مهمانان نیز 4 دست رخت خواب مشترک تعبیه شده است. از جمله ویژگی‌های مثبت این ویلا دسترسی 5 دقیقه‌ای آن به دریا است. وجود پارکینگ، آب لوله‌کشی، کباب پز، سیستم گرمایشی سرمایشی از دیگر مزایا این ویلا محسوب می‌شود.

راز آسمان پایتخت

*قیمت اجاره ویلا دو خوابه در رامسر در اواسط هفته یک میلیون و 395 هزار تومان و قیمت اجاره آخر هفته و روزهای تعطیل آن 2 میلیون و 250 هزار تومان است. حداکثر ظرفیت این ویلا 200 متری 12 نفر است و هر اتاق یک تخت یک نفره و یک تخت دو نفره دارد و برای سایر مهمانان 4 دست رخت خواب تهیه شده است. از دیگر امکانات این ویلا می‌توان به وجود آب لوله‌کشی، سیستم گرمایشی سرمایشی و اقلام بهداشتی اشاره کرد. از جمله امکانات تفریحی آن وجود باربیکیو، تاب و آلاچیق با تم سنتی در حیاط است.

*قیمت اجاره یک منزل 110 متری دو خوابه در رامسر در اواسط هفته 3 میلیون و 550 هزار تومان و در آخر هفته و تعطیلات 3 میلیون و 700 هزار تومان است. ظرفیت این ویلا 5 تا 9 نفر است. در هر اتاق خواب یک تخت دونفره وجود دارد و برای سایر مهمانان 4 تشک هتلی و 10 کاناپه تخت خواب شو تعبیه شده است. از دیگر مزایا آن می‌توان به امکان سرو غذا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، امکانات بهداشتی و غیره اشاره کرد. این ویلا مجهز به امکانات تفریحی همچون بیلیارد، فوتبال دستی و جکوزی است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “قیمت یک شب اجاره ویلا در رامسر برای تعطیلات آخر هفته چند است؟

  1. فرزانه محبی گفته:

    وای رامسر خیلی خوشگله به خصوص تو شهریورماه که هواش عالی میشه پیشنهاد میکنم حتما تله کابینش رو برید

  2. معصومه اخلاقی گفته:

    اخر هفته فقط پول بیشتر میگیرن چه کاری ادم بره بیرون پشت بوم خونه قشنگ میشه جوج و سیخ و گوج و چنج گذاشت

  3. امیرعلی ستوده گفته:

    ویلاهای رامسر خیلی گرون شدن بابت اجاره از کردان هم گرون تر شده ولی خیلی صفا داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز