هنگام اجاره ویلا و سوئیت چه نکاتی را مد نظر قرار دهیم؟

نکات مهم در اجاره ویلا-کاماپرس
لست سکند

کلاردشت، بهشت گمشده ایران شهری که همه ساله پذیرای گردشگران فراوانی از سراسر ایران است.

هنگامی که قصد اجاره روزانه ویلا کلاردشت را دارید، باید بین چند گزینه مقایسه انجام دهید. شاید هنگام اجاره ویلا به صورت حضوری این امکان را نداشته باشید، اما کافی است از یک سایت معتبر مثل ویلا سرسبز استفاده کنید تا ده ها ویلا در هر شهر برای شما نمایش داده شود. در این صورت می توانید بین ویلاهایی که به شما نمایش داده می شود، یک مقایسه ساده انجام دهید. هم از نظر قیمتی، هم از نظر موقعیت و هم از نظر امکانات. پس از آن که این موارد را با هم مقایسه کردید، می‌توانید بهترین ویلا با کمترین هزینه را انتخاب کنید. گاهی اوقات ممکن است یک ویلا امکانات و موقعیت بهتری داشته باشد و بخواهید کمی بیشتر هزینه کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید.و همنطور امکانات ویلاها را باهم قیاس کنید و بهترین را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

وبسایت ویلاسرسبز آماده ارائه برترین خدمات با کیفیت و قیمت مناسب به مسافران محترم خواهد بود.

مهمترین نکات اجاره ویلا یا سوئیت

ساختار کوهستانی و جنگلی کلاردشت دارای آب و هوای خشک و کوهستانی است، گرچه در حوزه استان مازندران است اما وجود رشته کوه های جنگلی بین کلاردشت و دریای خزر موجب متوقف شدن رطوبت در دامنه های آن گردیده است و در نتیجه کلاردشت استثناً دارای رطوبت شمال نمی باشد. بخشی از بارندگی ها در ارتفاعات کلاردشت به صورت برف است که این خود دلیل خنک بودن هوای کلاردشت خصوصا در فصل تابستان (روزهای خنک و شب های سرد را دارد) می باشد و نیاز به وسایل سرمایشی نیست و از طرفی به دلیل همسایگی با شهرهای ساحلی متل قو و شهسوار و عباس اباد بهترین گزینه برای توریست و مسافران هست.

مهم ترین نکات در اجاره ویلا-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

همچنین به دلیل قیمتهای مناسب و معقول با توجه به اینکه در مقایسه با شهرهای ساحلی قیمت مناستری دارد از این رو مسافران و توریستهایی که دنبال سفرهای کم هزینه هستند میتوانند این شهر بهشتی با تنوع ویلا های متفاوت انتخاب کنند و سری به ساحل بزنند.

باید دقت داشته باشید که صرف‌نظر از نوع سفر داخلی یا خارجی، مکانی را که به عنوان استراحتگاه خود در شهر مقصد در نظر می گیرید، به طور کلی دارای قوانین و مقرراتی خواهد بود که با آگاهی و رعایت هر چه بیشتر آن ها علاوه بر احترام به قوانین شهروندان آن شهر، موجب رضایت خاطر بیشتر شما و آرامش بیشتر در طی سفر است. از جمله این موارد مهم و ضروری می توان به نکات ذیل اشاره کرد:

  1. اعلام صحیح تعداد نفرات

تعداد مسافران تا حد زیادی تعیین کننده نوع خدمات اراده دهنده مکان مهمانپذیر شما است. مکان مهمان پذیر در هر مقصد (شامل هتل، سوئیت، اتاق های VIP، ویلا، کلبه و حتی محل های اسکان عمومی باشد که در این مطلب به ویلا و سویئت اشاره خواهیم کرد) عموما دارای مقررات مختلفی هستند و بعضا در برخی شرایط یکسان هستند.

لذا بهتر است هنگام رزرو اجاره ویلا و سوئیت مورد نظر خود تعداد افرادی را که در این مکان حضور پیدا خواهند کرد را به درستی اعلام کرده و در صورت همراه بردن کودکان و یا حتی حیوانات خانگی و تعداد ماشین های سواری خود مالک یا سایت مورد نظر را مطلع سازید.

  1. زمان سفر

از دیگر نکات مهمی که در اجاره ویلا و سوئیت و ارائه خدمات مناسب به مسافر تاثیر بسزایی دارد، زمان انتخاب سفر برای شهرهای مختلف است. باید بدانید که معمولا روزهای تعطیل بیشترین پیک سفر به شهرهای توریستی را دارد. از این حیث احتمال افزایش قیمت مکان های پذیرنده مسافرین وجود خواهد داشت و از طرف دیگر ممکن است درکیفیت ارائه خدمات نیز تاثیر سو داشته باشد. لذا اگر به دنبال سفری با آرامش بیشتر و خدمات متناسب تری هستید، روزهای غیر تعطیل و یا روزهای جمعه را انتخاب نمایید.

  1. امکانات ویلا یا سوئیت

مسلما میزان امکانات و تجهیزاتی که یک ویلا و یا سوئیت در بر دارد، می تواند روی قیمت آن تاثیرگذار بوده و از طرف دیگر در راحتی مسافر نیز دخیل خواهد بود. بهتر است قبل از رزرو مکان مورد نظر خود به دریافت اطلاعات کامل و همچنین لیست تجهیزات محل اقدام نمایید تا بتوانید انتخاب بهتر و در نتیجه سفر راحت تری را داشته باشید.

پرتراکم تر انتخاب نمایید که مسلما هر چه این مکان دارای تراکم مناسب تر و آرامش بیشتری باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت.

تفاوت سایتهای رزواسیون با سایتهای رابط مستقیم  مثل ویلاسرسبز

  • در سایت هایی مانند ویلا سرسبز که رابط مستقیم هستند بدون کمیسیون و به صرفه خرید انجام میشود.
  • مالکان و صاحبان آژانس ها به صورت لحظه ای فقط با یک تماس استعلام قیمت میگیرند و در سایتهای رزرواسیون امکان بروز نبودن و ضرر کردن مسافرین معضلی است که به ضرر مسافرین است.
  • پشتیبانی یک ملک با مسئول رزرو (مالک یا آژانس ذی ربط) ارتباط دارد اگر از سایتهای رزواسیون خرید داشته باشید در صورت عدم نارضایتی از ملک مبلغ  بلوکه میشود و به اجبار، مسافرین  باید  از سایت خودشان یک ملک دیگری را رزرو کنند  تا به کمیسیون خود  برسند در صورتیکه سایتهای رابط مالک با میزبان مانند ویلا سرسبز کل مبلغ را به مسافر برمیگردانند .
  • در سایتهای رزواسیون تنها راه ارتباطی پلتفرم چت با مشتری هست که مشتری به خوبی نمی تواند خواسته های خود را از ویلای مد نظر در چت عنوان کند و همین طور مالک ها و آژانس ها فقط در موردی که ارائه شده اجازه صحبت و مشاوره دارند در صورتیکه اگر مستقیم با شماره مالک و آژانس تماس گرفته شود میتوانند تمام انتظارات خود را به ارائه دهنده بگویند و تمام فایلها را برایشان ارسال میکند و به لیستی از ویلاها با قیمتهای مختلف دسترسی خواهند داشت.
  • مزیت دیگر سایت های رابط مستقیم مالک و مشتری این است که در فصول مختلف سال به جز تعطیلات رسمی فقط ۵۰ درصد مبلغ به عنوان بیعانه گرفته میشود که دو طرف با اسودگی قراردادی بین هم داشته باشند و متضرر نشوند اما در سایتهای رزواسیون در تمام طول سال کل مبلغ را قبل رسیدن مشتری از مشتری میگیرند که تبعات ان در بالا توضیح داده شد.

چرا از ویلاسرسبز ویلای خود را رزرو کنیم؟

وبسایت ها و شرکت های مختلفی به ارائه خدمات گردشگری، رزرو و اجاره ویلا و سوئیت می پردازند و این خدمات؛ به ویژه در تعطیلات و زمان های پیک سفر می تواند راه گشای بسیاری از مسافران باشد که با مقصد آشنایی چندانی ندارند. با این وجود باید هنگام انتخاب و رزرو مکان های مورد نظر از اعتبار این وبسایت ها و شرکت ها اطمینان حاصل نمایید تا دچار زیان های ناشی از آن نگردید.

اجاره ویلا از ویلا سرسبز-کاماپرس

تنها با رزرو ویلا از سایت کار تیم ما به پایان نرسیده و مسافر را تا پایان اقامت پشتیبانی و همراهی می کنیم و از همه مهمتر دارای ضمانت عودت وجه در صورت بروز هرگونه نارضایتی مسافر(عیار براساس قرارداد  صادره الکترونیکی  طرفین است) هستیم.

کافیست با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

وبسایت: vilasarsabz.com

انتهای پیام

مرتبط با : ویلاسرسبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز