قیمت اجاره ویلا و سوئیت در کلاردشت برای تعطیلات شهریورماه

کلاردشت مازندران یکی از سرسبزترین و پربازدیدترین مناطق شمالی کشور است. این شهر به دلیل برخورداری از جاذبه‌های گردشگری زیبا همچون آبشار هریجان، دریاچه ولشت، مازیچال، مرداب دیوک، علم کوه، کاخ اجابت و جنگل آزو همواره یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری افراد در تعطیلات تابستان است. قیمت اجاره ویلا در کلاردشت از شبی 500 تومان تا شبی 9 میلیون تومان متغیر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت اجاره ویلا و سوییت در کلاردشت می‌پردازد.

* قیمت اجاره یک سوئیت مبله 70 متری در کلاردشت در اوایل هفته شبی 600 هزار تومان و در اواخر هفته شبی 700 هزار تومان است. این ویلا یک خوابه می‌تواند برای اقامت یک خانواده 4 نفره مناسب باشد. تنها اتاق این ویلا به یک تخت دو نفره مجهز شده است و برای سایر مهمانان دو دست رخت‌خواب در فضای مشترک خانه قرار داده شده است. از دیگر امکانات این خانه می‌توان به وجود پارکینگ، تلویزیون، اقلام بهداشتی، حمام، اجاق‌گاز، آب لوله‌کشی و یخچال اشاره کرد.

* قیمت اجاره یک ویلا 120 متری در حسنکیف کلاردشت در اوایل هفته شبی یک میلیون و 200 هزار تومان و در اواخر هفته و تعطیلات شبی 2 میلیون و 500 هزار تومان است. این ویلا دوبلکس دوخوابه می‌تواند برای اقامت 4 الی 6 نفر مناسب باشد. در یکی از اتاق‌های این ویلا یک تخت دونفره و در دیگری یک تخت تک نفره قرار داده شده است و برای سایر مهمانان رخت‌خواب وجود دارد. وجود کباب‌پز، سیستم سرمایشی گرمایشی، مبلمان، پارکینگ، اجاق‌گاز، اقلام بهداشتی و یخچال از امکانات این ویلا به‌شمار می‌روند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

* قیمت رزرو یک ویلا لب رودخانه در کلاردشت در اوایل هفته شبی یک میلیون و 800 هزار تومان و در اواخر هفته و تعطیلات دو میلیون تومان است. این ویلا در فاصله‌ای نزدیک از رودخانه و با منظره‌ای از انبوه درختان و صدای دلنشین آب قرار گرفته است. این ویلا 100 متری دوخوابه برای اقامت 4 الی 6 نفر می‌تواند مناسب باشد. در یکی از اتاق‌های ویلا یک تخت دونفره و یک دست رخت‌خواب و در دیگری دو تخت دونفره و یک دست رخت‌خواب قرار گرفته است. از دیگر مزایا این ویلا می‌توان به وجود پارکینگ، کباب‌پز، اجاق‌گاز، یخچال، تلویزیون و آب لوله‌کشی اشاره کرد.

* قیمت اجاره یک ویلا دوبلکس در کلاردشت در اوایل هفته شبی 2 میلیون تومان و در اواخر هفته و تعطیلات شبی 3 میلیون تومان است. این ویلا در منطقه جنگلی روستای اویجدان واقع شده است و تا کلاردشت حدود 5 کیلومتر فاصله دارد. این ویلا دوخوابه با داشتن متراژی برابر با 75 متر می‌تواند برای اقامت 8 نفر مناسب باشد. هر دو اتاق این ویلا به یک تخت دونفره مجهز شده‌اند و برای سایر مهمانان 4 دست رخت‌خواب درنظر گرفته شده است. وجود آلاچیق مجهز به تاب در حیاط دلباز این اقامتگاه، فضایی مناسب را برای تفریح و دورهمی مهمانان فراهم آورده است. از جمله مزایا دیگر این ویلا می‌توان به وجود پارکینگ، اقلام بهداشتی، تلویزیون، کباب‌پز، آب لوله‌کشی و سیستم گرمایشی اشاره کرد.

* قیمت اجاره یک خانه ویلایی در گرکپس کلاردشت در اوایل هفته 2 میلیون و 500 هزار تومان و در اواخر هفته شبی 3 میلیون تومان است. این ویلا 100 متری دوخوابه در منطقه‌ای جنگلی و در 4 کیلومتری مرکز شهر کلاردشت واقع شده است. هر یک از اتاق‌های این ویلا به یک تخت دونفره مجهز شده است و در فضای مشترک آن سه دست رخت‌خواب برای سایر مهمانان وجود دارد. این ویلا می‌تواند برای اقامت 4 الی 7 نفر مناسب باشد. وجود پارکینگ، یخچال، اجاق‌گاز، سیستم سرمایشی و گرمایشی، آب لوله‌کشی، کباب‌پز و یخچال از دیگر امکانات این ویلا به‌شمار می‌روند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز