قیمت اجاره ویلا استخردار در شهریار

تور لحظه آخری-کاماپرس

شهریار در فاصله 40 کیلومتری شهر تهران واقع شده است. این شهرستان به‌دلیل برخورداری از باغ‌های متعدد و فضای سرسبز، آب و هوای تمیز همواره مقصد سفرهای کوتاه ساکنین شهر تهران و کرج بوده است. این شهرستان به دلیل فضای زیبا و خوش آب‌وهوایی که دارد به ‌عنوان نگین سبز غرب استان تهران نام گرفته است. قیمت اجاره ویلا استخردار در شهریار از شبی یک میلیون و 200 تا شبی 7 میلیون تومان متغیر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت اجاره ویلا استخردار در شهریار می‌پردازد.

* قیمت اجاره یک ویلا 145 متری استخردار در شهریار در اوایل هفته 3 میلیون تومان و در اواخر هفته 4 میلیون و 500 هزار تومان است. این ویلا دوخوابه برای اقامت 5 تا 10 نفر می‌تواند مناسب باشد. یکی از اتاق‌های این ویلا یک تخت دونفره و دیگری یک تخت یک‌نفره دارد. میهمانان بیشتر از سه نفر برای اقامت باید همراه خود رخت‌خواب داشته باشند. استخر سرپوشیده آبگرم آن به‌صورت 24 ساعته و اتوماتیک تصفیه می‌شود. وجود پارکینگ، حمام، اقلام‌بهداشتی، سیستم سرمایش و گرمایش، آب لوله‌کشی و اجاق‌گاز از امکانات این ویلا به‌حساب می‌آیند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

* قیمت اجاره یک ویلا 200 متری دوخوابه در اوایل هفته 3 میلیون تومان و در اواخر هفته و تعطیلات 4 میلیون تومان است. این ویلا می‌تواند برای اقامت 6 تا 8 نفر مناسب باشد. هر دو اتاق این ویلا مجهز به یک تخت دونفره هستند. از جمله مزایا این ویلا می‌توان به وجود باربیکیو، آتشکده و کباب‌پز اشاره کرد. وجود آب لوله‌کشی، مبلمان، اقلام بهداشتی، تلویزیون و پارکینگ و سیستم سرمایشی و گرمایشی و حمام از دیگر امکانات این ویلا محسوب می‌شوند.

* قیمت اجاره یک ویلا دوخوابه در شهریار در اوایل هفته 3 میلیون تومان و در تعطیلات و اواخر هفته 4 میلیون و 500 هزار تومان است. این ویلا 130 متری می‌تواند برای اقامت 6 الی 12 نفر مناسب باشد. استخر سرپوشیده آبگرم این ویلا به ابعاد 8 در 4.5 عمقی برابر با 1.85 متر دارد و به‌صورت 24 ساعته آب را تصفیه می‌کند. هر دو اتاق این ویلا به یک تخت دونفره و دو دست رخت‌خواب مجهز شده‌اند. برای استراحت سایر مهمانان نیز در فضای مشترک ویلا 4 دست رخت‌خواب تعبیه شده است. اجاق‌گاز، پارکینگ، کباب‌پز، مبلمان، اقلام بهداشتی، سیستم سرمایش و گرمایش و تلویزیون اشاره کرد. وجود تاب و میز و صندلی در فضای بیرونی حیاط از جمله امکانات تفریحی دیگر این ویلا به‌حساب می‌آید.

* قیمت اجاره یک ویلا سه خوابه استخردار در شهریار در اوایل هفته 4 میلیون و 500 هزار تومان و در اواخر هفته و تعطیلات 6 میلیون و 500 هزار تومان است. این اقامتگاه در قشلاق شهر ملارد در 25 کیلومتری تهران واقع شده است. این ویلا می‌تواند برای اقامت 6 تا 10 نفر بسیار مناسب است. هر یک از اتاق‌های این ویلا مجهز به یک تخت دونفره بوده و در فضاثی مشترک آن 4 دست رخت‌خواب برای سایر مهمانان در نظر گرفته شده است. استخر روباز آبگرم این ویلا با تصفیه اتوماتیک 24 ساعته برای استفاده مهمانان مهیا شده است. از دیگر امکانات تفریحی این ویلا می‌توان به وجود میز بیلیارد اشاره کرد. وجود اجاق‌گاز، سیستم سرمایش و گرمایش، پارکینگ، جاروبرقی، اقلام بهداشتی و آب لوله‌کشی اشاره کرد.

* قیمت اجاره یک ویلا دو‌خوابه استخردار در شهریار در اوایل هفته 2 میلیون تومان و در اواخر هفته و تعطیلات 3 میلیون تومان است. این ویلا 110 متری می‌تواند برای اقامت 4 تا 6 نفر می‌تواند مناسب باشد. این ویلا در فاصله حدود 10 کیلومتری از ملارد و در فاصله 30 کیلومتری از تهران دارد. استخر روباز آب‌گرم این ویلا در ابعاد 8 در 5 متر به سیستم تصفیه اتوماتیک مجهز شده است. هر یک از اتاق‌های این ویلا به یک تخت دونفره مجهز شده‌اند و برای سایر مهمانان دو دست رخت‌خواب در فضای مشترک ویلا وجود دارد. سیستم صوتی، آلاچیق و تاب از دیگر امکانات تفریحی این ویلا است. وجود پارکینگ، سیستم سرمایش و گرمایش، سشوار، کباب‌پز، مبلمان، مایکروفر و اجاق‌گاز از مزایا این ویلا به‌حساب می‌آیند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز