قیمت اجاره سوئیت و آپارتمان در سرعین اردبیل

این روزها با ورود به فصل تابستان و افزایش گرمای هوا، سفر به سرعین اردبیل به عنوان یک شهر سرسبز و خنک یکی از گزینه‌های پرطرفدار است. سرعین اردبیل به طبیعت بکر و چشمه‌های آب گرمی که دارد بین همگان معروف است. از جمله شناخته‌شده‌ترین چشمه‌های آب‌گرم سرعین می‌توان به چشمه‌ آب‌گرم گاومیش گلی، آب‌گرم بش باجلار، آب‌گرم سبلان اشاره کرد. قیمت اجاره سوئیت و آپارتمان در سرعین اردبیل از شبی 700 هزار تومان تا 8 میلیون تومان متغیر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس به بررسی قیمت اجاره سوئیت و آپارتمان در سرعین می‌پردازد.

*قیمت اجاره یک سوئیت مبله تک‌خوابه 50 متری در سرعین اردبیل در اوایل هفته شبی یک میلیون و 200 هزار تومان و در اواخر هفته و تعطیلات یک میلیون و 500 هزار تومان است. ظرفیت استاندارد این سوئیت بین 5 تا 6 نفر است. تنها اتاق این خانه 2 تخت تک ‌نفره دارد و در پذیرایی 3 تخت تک نفره و یک دست رخت‌خواب مشترک وجود دارد. از دیگر مزایای این ویلا می‌توان به وجود آب لوله‌کشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی و اقلام بهداشتی اشاره کرد.

*قیمت یک شب اجاره در سوئیت لوکس و خاص در سرعین در اوایل هفته 800 هزار تومان و در اواخر هفته 850 هزار تومان است. این سوئیت در ارتفاعات کوه‌های روستای یامچی سفلی واقع شده است و از شهر سرعین 15 دقیقه و تا شهر اردبیل 30 دقیقه فاصله دارد. ظرفیت این سوئیت 40 متری 3 نفر بوده و در فضای مشترک آن یک تخت تک‌نفره و یک تخت دونفره قرار گرفته است. وجود پارکینگ، وای‌فای، مبلمان، تلویزیون، سیستم گرمایشی، اقلام بهداشتی و آب لوله‌کشی از جمله امکانات این سوئیت محسوب می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

*قیمت اجاره این سوئیت 35 متری در اوایل هفته یک میلیون و 300 هزار تومان و در اواخر هفته 2 میلیون تومان است. این سوئیت برای اقامت 4 نفر مناسب بوده و در فضای مشترک این سوئیت یک تخت تک‌نفره، یک تخت دونفره و یک دست رخت‌خواب مشترک قرار دارد. این سوئیت مجهز به جکوزی، سونا بخار و خشک است که می‌توانید از آن در طول اقامت خود استفاده کنید. سوئیت مورد نظر مجهز به اینترنت خانگی، اجاق‌گاز، کباب‌پز، اقلام بهداشتی، پارکینگ، اسخر، مبلمان و غیره است.

*قیمت اجاره یک آپارتمان 70 متری در سرعین در اوایل هفته یک میلیون و 700 هزار تومان و در اواخر هفته و تعطیلات 2 میلیون و 500 هزار تومان است. ظرفیت این ویلا بین 5 تا 8 نفر است. یکی از اتاق‌های این ویلا مجهز به یک تخت دونفره بوده و دیگری یک تخت تک‌نفره و یک تخت دو‌نفره دارد. برای سایر مهمانان نیز 2 دست رخت‌خواب مشترک وجود دارد. از جمله امکانات این ویلا می‌توان به وجود اتو، سشوار، تلویزیون، کباب‌پز، اقلام بهداشتی، پارکینگ و آسانسور اشاره کرد.

*قیمت اجاره منزل مبله در سرعین در اوایل هفته 2 میلیون و 700 هزار تومان و در اواخر هفته شبی 3 میلیون تومان است. این سوئیت 160 متری 2 خوابه برای اقامت حداکثر 10 نفر مناسب است. یکی از اتاق‌های آن مجهز به دو تخت تک‌نفره بوده و دیگری یک تخت دو‌نفره دارد. برای سایر مهمانان 4 دست رخت‌خواب مشترک وجود دارد. دسترسی آسان به نانوایی و سوپرمارکت از مزایای این سوئیت محسوب می‌شود. از جمله امکانات دیگر آن می‌توان به پارکینگ، مبلمان، آب لوله‌کشی، تلویزیون، اقلام بهداشتی، سیستم سرمایش و گرمایش اشاره کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “قیمت اجاره سوئیت و آپارتمان در سرعین اردبیل

  1. مجید گفته:

    با این قیمتها همون خوبه که آدم توی خونه خودش بمونه و طبیعت را در تلویزیون تماشا کنه بزار این سوئیت ها و هتل ها خالی بمانند که اینقدر صاحبانشان طمع کار نباشند

    • مهسا گفته:

      مگه چه خبره قبلا نا میشد با هشت میلیون خونه خرید ببین تو چه فلاکتی افتادیم ویلاشبی هشت میلیون تو مملکت ما فقط یک درصد زندگی میکنن بقیه فقط نفس میکشن تف به این زندگی مشقت ما که از این دنیا چیزی نفهمیدیم خدا به داد همه برسه گردش و مسافرت هم شده زهرمارمون

  2. آرزو از کرمان گفته:

    در فصل تابستان شهرهای زنجان آذربایجان اردبیل واقعا بهشت هستن و هزینه ها نسبت به شمال ارزان هستن.
    باز امسال ما رفتیم خیلی خوش گذشت طبیعت و کوهستان عالی بود
    امیدوارم قسمت همه بشه بیان آذربایجان
    و هوای خنک رو حس کنن.

  3. ابراهیم پور گفته:

    سلام
    قیمتها درروزهای تعطیل سرسام اوره وهرکس هرقیمتی دلش میخواد به مسافران میگه واونها مجبورند قبول کنن ازمسکن گرفته تا موادغذایی وغیره.
    مثل اینکه شهر بدون صاحبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز