از 500 میلیون تا 3 میلیارد کجای شمال ویلا بخریم؟

ویلا شمال-کاماپرس
لست سکند

زندگی پرمشغله در کلانشهرها و آلودگی هوا موجب شده که بازار خرید و فروش ملک در شمال حسابی رونق بگیرد. قیمت‎های ارزان ویلا و زمین در این منطقه نسبت به سایر شهرهای بزرگ، یکی دیگر از دلایل اقبال مردم به خرید ویلا یا آپارتمان در شمال است. به همین دلیل، می‌توان گفت که خرید ملک در شمال با هر بودجه‌ای، یک معامله پرسود اقتصادی محسوب می‌شود.

به گزارش کاماپرس، برای خرید ویلا شمال ارزان بهتر است شهرهای پرطرفدار آن را از تمام جوانب مورد بررسی قرار دهیم؛ چرا که قیمت ملک در این شهرها با سرعت بالایی رشد می‌کند و بنابراین، خریداران می‌توانند یک سرمایه‌گذاری هوشمند حتی با کمترین بودجه انجام دهند. اما با 500 میلیون تا 3 میلیارد تومان در کجای شمال می‌توان ویلا خرید؟

شهر نوشهر؛ آمیختگی تجارت، طبیعت و تفریح

موقعیت و امکانات نوشهر

نوشهر به عنوان سومین شهر پرجمعیت‌ غرب استان مازندران شناخته می‌شود که طبق سرشماری سال 1395 حدود 50 هزار نفر در آن سکونت داشتند. این شهر زیبا امکانات زیرساختی قابل توجهی دارد و بندر نوشهر، مراودات تجاری خود را از دیرباز با کشورهای همسایه حفظ کرده است. وجود بندر، فرودگاه و دانشگاه علوم و فنون دریایی در نوشهر به رشد و ترقی آن کمک زیادی کرده است. چالوس، کلاردشت، نور، محمود آباد، تنکابن و عباس آباد از جمله شهرها و شهرستان‌های نزدیک به نوشهر محسوب می‌شوند.

قیمت ویلا نوشهر

دسترسی خوب از طریق اتوبان تهران-شمال، طبیعت بکر و جاذبه‌های دیدنی زیاد، رونق اقتصادی و احتمال تبدیل شدن به منطقه آزاد تجاری از جمله دلایل رونق بازار مسکن نوشهر به‌شمار می‌رود. به همین دلیل قیمت ویلا، آپارتمان و زمین در این شهر کمی بالاتر از حد معمول است. با این حال کسانی که قصد خرید ویلا شمال ارزان دارند، می‌توانند در خارج از شهر با حدود بودجه یک تا سه میلیارد تومان ویلایی با حداقل متراژ 250 متر زمین خریداری کنند. البته باید به این نکته هم توجه داشت که خرید ویلا در خارج از مرکز شهر، نمای زیباتری از طبیعت چشم‌نواز شمال در اختیار شما قرار می‌دهد.

ویلا نوشهر-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

شهر نور؛ پایتخت ساحلی شمال

موقعیت و امکانات شهر نور

شهر نور از شمال به دریای خزر متصل بوده و توسط شهرستان محمودآباد، نوشهر، چالوس و استان البزر احاطه شده است. این منطقه جاذبه‌های طبیعی شگفت‌انگیزی دارد. به عنوان مثال پارک جنگلی نور بزرگ‌ترین پارک جنگلی غرب آسیا است که حدود 4 هزار هکتار وسعت دارد. قلعه پولاد بلده، آهو دشت، جنگل میان‌بند و چشمه کشپل چمستان از دیگر جاذبه‌های دیدنی شهر نور به‌شمار می‌رود. بر اساس آخرین سرشماری، این شهرستان حدود 27 هزار نفر جمعیت دارد.

قیمت ویلا شهر نور

خرید ویلا در شمال در شهرستان نور از حدود 500 میلیون تومان آغاز می‌شود. این ویلاهای ارزان قیمت عمدتاً در منطقه بهدشت یا جاده چمستان-نور قرار دارند و متراژ بنای آنها زیر 140 متر است. آرامش و چشم‌انداز زیبای جنگل‌های چمستان از جمله مزیتهای مهم این مناطق محسوب می‌شود. می‌توان با بودجه‌ای حدود 3 میلیارد تومان، یک ویلای 250 متری نوساز در جاده چمستان خریداری کرد.

چمخاله-کاماپرس

چمخاله؛ دومین قطب توریستی گیلان

موقعیت و امکانات چمخاله

چمخاله نام یک شهر در شهرستان لنگرود استان گیلان است. این شهر در حال حاضر به یک منطقه ساحلی، گردشگری و اقتصادی مهم در گیلان تبدیل شده است. بر اساس آخرین سرشماری رسمی، حدود 9 هزار نفر در چمخاله سکونت دارند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این شهر، وجود بخش اعظم اراضی آن در نوار ساحلی است که جلوه خاصی به چمخاله بخشیده است. پل چوبی، جزیره فلامینگو، لیلاکوه و منطقه گالشکلام از جمله جاذبه‌های دیدنی این شهر به‌شمار می‌رود.

قیمت ویلا چمخاله

کسانی که قصد خرید ویلا شمال ارزان قیمت در منطقه ساحلی چمخاله را دارند، باید حدود 2 تا 2.5 میلیارد تومان هزینه کنند. متراژ بنای این ویلاها معمولاً زیر 100 متر است. به طور کلی قیمت ملک در این منطقه تقریباً گران است، اما رونق صنعت گردشگری در چمخاله موجب شده که رشد نرخ سرمایه در آن رو به صعود باشد.

ویلا شمال-کاماپرس

قیمت ویلا شمال ارزان را در 2 نبش مشاهده کنید

اگر قصد مشاهده و بررسی قیمت ویلا، آپارتمان، زمین و امثال آن در شمال را دارید، می‌توانید با یک جست‌وجوی ساده در سایت “2نبش” از جزئیات به‌روزترین آگهی‌های املاک مطلع شوید. تیم مجموعه 2نبش بیش از 11 سال سابقه فعالیت در بازار املاک دارد و شما می‌توانید گزینه‌های دلخواه خود را بر اساس بودجه، شهر مورد نظر، متراژ، سال ساخت و نظایر آن را در وبسایت این مجموعه گلچین کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : 2نبش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

11 دیدگاه برای “از 500 میلیون تا 3 میلیارد کجای شمال ویلا بخریم؟

  1. محمدرضا علیپور گفته:

    واقعا الان با 500 میلیون میشه ویلا خرید اونم شمال؟؟؟ غیرقابل باور الان 500 میلیون کلا نمیشه ملک خرید

    • حسین مهدی پور گفته:

      چرا نشه خرید. شما به صورت نقد و اقساط هم میتونین ویلا بخرین. فقط کافیه خرید ویلا شمال رو تو گوگل سرچ کنید و وارد سایت 2نبش بشید.

    • امیر علی باقری گفته:

      شما باید هنگام خرید ملک آن را به طور کامل استعلام کنید . همه جای ایران این مشکل هست!

  2. اصغر گفته:

    چرا چرت میگی کجا تو نوشهر میشه با ۱ تا ۳ میلیارد ۲۵۰ متر ویلا خرید؟خارج بافت تو شالیزارم با این رقم چیزی نمیدن.

    • امیر علی باقری گفته:

      سلام شما میتونید با مراجعه به ادرس زیر در وبسایت 2نبش لیست خرید ویلا با قیمت 1.5 الی 3 ملیارد در نوشهر رو ببینید! شاید شما پیدا نکردین وگرنه هست..

  3. فربد گفته:

    جاده نور چمستان بهترین جا برای خرید ویلا هست. قیمت پایینتر و نزدیکی به جاده جنگلی چمستان به ایزدشهر جهت دسترسی به دریا و طبیعت زیبای جنگلی کوهپایه ای و خاک حاصلخیز و دسترسی سریع و بدون ترافیک به جاده هراز از مزیتهاشه.

  4. ایرانی گفته:

    چمستان تمامش شالیزار هست وبدرد ویلا سازی نمیخوره مگر در بافت روستا باشه تازه خیلی گران فروش هستند شمالی ها بعد از خرید آنقدر اذیتت میکنند تا نصف قیمت بهشان بفروشی وفرار کنید در ضمن تمام زمینها بصورت نسقی هست وفردا مدعی پیدا میشه براش کلا کلاهبرداری تو شمال زیاد هست برای غیر شمالی که نمیدونند کلک زیاد میزنند تا میتونید اصلا شمال هیچی نخرید مفت گران هست فقط سند دار در بافت شهری وروستایی آنهم با پایان کار باشد والسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز