قیمت اجاره ویلا استخردار در چهار باغ

تور لحظه آخری-کاماپرس

تنها دور شدن از محیط آلوده شهر و رفتن به دل طبیعت روستایی آرام و سرسبز می‌تواند خستگی یک هفته پرمشغله کاری را از بین ببرد. بسیاری از افراد سعی می‌کنند آخر هفته و یا روزهای تعطیل خود را در فضایی خارج از شهر و آلودگی تهران سپری کنند. یکی از مقاصد ساکنین تهران، چهارباغ کرج مهد گل پامچال است. قیمت اجاره ویلا استخردار در چهارباغ از شبی یک میلیون تومان تا شبی 6 میلیون تومان متغیر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت اجاره ویلا استخردار در چهارباغ می‌پردازد.

* قیمت اجاره یک ویلا 170 متری استخردار در چهار باغ در 2 میلیون تومان است. در حیاط ویلا یک استخر روباز آبگرم با تصفیه اتوماتیک به ابعاد 7×4 و با عمق یک تا دو متر وجود دارد. این ویلا می‌تواند برای اقامت یک خانواده 4 نفره مناسب باشد. هر دو اتاق این ویلا مجهز به تخت‌های دونفره بوده و برای سایر مهمانان دو دست رخت‌خواب در فضای مشترک ویلا تعبیه شده است. از معایب این ویلا می‌توان به مجهز نبودن آن به آب و گاز شهری اشاره کرد، بنابراین مهمانان می‌بایست همراه خود آب معدنی جهت آشامیدن داشته باشند. از دیگر امکانات تفریحی این ویلا می‌توان به وجود میز بیلیارد اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

* اجاره یک ویلا 160 متری با استخر آب‌گرم در چهارباغ در اوایل هفته یک میلیون و 800 و در اواخر هفته و تعطیلات 3 میلیون و 500 هزار تومان است. این ویلا دوبلکس سه‌خوابه با استخر سرپوشیده در فاصله 30 کیلومتری از مرکز شهر کرج واقع شده است. استخر آبگرم این ویلا به‌صورت 24 ساعته و به‌صورت اتوماتیک قابل استفاده است. این ویلا 3 خوابه می‌تواند برای اقامت 8 نفر مناسب باشد. هر سه اتاق این ویلا مجهز به یک تخت دونفره هستند. از دیگر امکانات تفریحی این ویلا می‌توان به وجود فوتبال دستی و میز بیلیارد اشاره کرد. از دیگر امکانات این ویلا می‌توان به وجود آب لوله‌کشی، سیستم گرمایش و سرمایش، کباب‌پز، مبلمان و جاروبرقی اشاره کرد.

* قیمت اجاره یک ویلای دوخوابه 125 متری در چهارباغ در اوایل هفته یک میلیون و 500 و در اواخر هفته و تعطیلات یک میلیون و 800 هزار تومان است. این ویلا برای اقامت 3 تا 5 نفر می‌تواند مناسب باشد. یکی از اتاق‌های این ویلا به یک تخت دونفره مجهز شده است. در فضای اتاق دیگر برای سایر مهمانان 3 دست رخت‌خواب مشترک تعبیه شده است. از امکانات این ویلا می‌توان به وجود پارکنیگ، سیستم سرمایش و گرمایش، تلویزیون، جاروبرقی، اقلام بهداشتی و غیره اشاره کرد. کباب‌پز، اجاق‌گاز، آب لوله‌کشی و یخچال از دیگر امکانات آن محسوب می‌شوند. فوتبال دستی، تخته‌نرد و سیستم صوتی از امکانات تفریحی این ویلا به‌حساب می‌آیند.

* قیمت اجاره یک کلبیه سوئیسی 150 متری، در اوایل هفته 4 میلیون تومان و در اواخر هفته و تعطیلات 5 میلیون تومان است. این کلبه چوبی با نمای داخلی مدرن در منطقه عرب‌آباد خسروی واقع شده است و تا شهر کرج حدود 30 کیلومتر فاصله دارد. این ویلا دوبلکس 2 خوابه می‌تواند برای اقامت 8 نفر مناسب باشد. هر اتاق این ویلا مجهز به یک تخت دونفره است و در فضای مشترک آن 2 دست رخت‌خواب مشترک برای سایر مهمانان درنظر گرفته شده است. از امکانات این ویلا می‌توان به وجود پارکینگ، کباب‌پز، اقلام بهداشتی، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش اشاره کرد. وجود آب لوله‌کشی، اجاق‌گاز، اتو، جاروبرقی از دیگر امکانات آن به‌شمار می‌رود. استخر روباز آبگرم این کلبه با تصفیه اتوماتیک به‌صورت 24 ساعته قابل استفاده است.

* قیمت اجاره یک ویلا استخردار 200 متری در چهارباغ در اوایل هفته3 میلیون تومان و در اواخر هفته و تعطیلات 5 میلیون تومان است. این ویلا در روستای رامجین واقع شده است و تا شهر کرچ حدود 30 کیلومتر فاصله دارد. این ویلا سه‌خوابه می‌تواند برای اقامت 10 نفر مناسب باشد. هر یک از اتاق‌های این ویلا به یک تخت دونفره مجهز شده است و در فضای مشترک آن برای سایر مهمانان 4 دست رخت‌خواب وجود دارد. استخر سرپوشیده آبگرم با تصفیه اتوماتیک 24 ساعته برای استفاده مهمانان مهیا است. وچود کباب‌پز، اجاق‌گاز، تلویزیون، آب لوله‌کشی، اقلام بهداشتی و سیستم سرمایش و گرمایش از جمله امکانات این ویلا محسوب می‌شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز