قیمت اجاره ویلا در نوشهر (مرداد 1402)

نوشهر یکی از شهرهای ساحلی مازندران است که گردشگران زیادی آن را به علت برخورداری از سواحل زیبا، پارک‌های جنگلی و آبشارهای متعدد به عنوان مقصد سفرهای تابستانه خود انتخاب می‌کنند. قیمت اجاره ویلا در نوشهر از شبی 500 هزار تومان تا شبی 9 میلیون تومان متغیر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*قیمت اجاره یک ویلا 100 متری در نوشهر در اوایل هفته یک میلیون و 800 هزار تومان و در اواخر هفته و تعطیلات 2 میلیون و 500 هزار تومان است. این ویلا دوخوابه ساحلی در حومه نوشهر واقع شده و فاصله آن تا مرکز شهر حدود 3 کیلومتر است. این ویلا می‌تواند برای اقامت یک خانواده 4 نفره مناسب باشد. یکی از اتاق‌ها دارای یک تخت دونفره و دیگری مجهز به یک تخت تک‌نفره است. از جمله امکانات دیگر آن می‌توان به وجود پارکینگ، اقلام بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش و کباب‌پز اشاره کرد.

*قیمت اجاره ویلا استخردار در نوشهر در اوایل هفته 2 میلیون و 750 هزار تومان و در اواخر هفته و تعطیلات 3 میلیون تومان است. این ویلا ساحلی 170 متر متراژ دارد و در ورودی شهر نوشهر قرار گرفته است. ظرفیت استاندارد این ویلا 3 خوابه 5 نفر است. دو اتاق این ویلا مجهز به تخت دو نفره بوده و اتاق دیگر دو تخت تک‌نفره دارد. ساحل در فاصله 7 دقیقه‌ای از ویلا واقع شده است و تا جنگل‌های نوشهر حدود ده دقیقه با ماشین زمان می‌برد. از جمله امکانات تفریحی آن می‌توان به وجود آلاچیق، کباب‌پز، میز و صندلی در حیاط اشاره کرد. همچنین، این ویلا مجهز به استخر سرپوشیده آب‌گرم و تصفیه اتوماتیک است.

 

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

*قیمت اجاره یک ویلا ساحلی 120 متری در نوشهر در اوایل هفته 3 میلیون و در اواخر هفته 4 میلیون و 500 هزار تومان است. ظرفیت این ویلا دوبلکس 3 خوابه بین 7 تا 13 نفر است. 3 اتاق این ویلا مجهز به تخت‌های دونفره هستند و برای سایر مهمانان رخت‌خواب مشترک تعبیه شده است. وجود پارکینگ، کباب‌پز، تلویزیون، اقلام بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی از دیگر ویژگی‌های این ویلای ساحلی هستند. نزدیکی به نانوایی و سوپر مارکت از دیگر مزایای آن به حساب می‌آیند.

*قیمت اجاره یک ویلا دوبلکس استخردار در نوشهر دراوایل هفته 3 میلیون تومان و در اواخر هفته 5 میلیون و 500 هزار تومان است. این ویلا 170 متری دوخوابه برای اقامت 4 تا 8 نفر مناسب است. هر یک از اتاق‌های آن مجهز به تخت‌های دونفره بوده و برای سایر مهمانان 3 دست رخت‌خواب تهیه شده است. نزدیکی به دریا، جنگل و شالیزار از ویژگی‌های بارز آن به‌شمار می‌رود. این ویلا دوبلکس دارای استخر آب‌گرم به ابعاد 3.30 در 7 و عمق 1.65 با سیستم تصفیه اتوماتیک است. این ویلا تا دریا تنها 500 متر و تا دریاچه ارواح حدود سه کیلومتر فاصله دارد.

*قیمت اجاره یک ویلا دوبلکس استخردار در نوشهردر اوایل هفته 4 میلیون تومان و در اواخر هفته و تعطیلات شبی 6 میلیون تومان است. این ویلا تا سی‌سنگان حدود 5 کیلومتر و تا نوشهر حدود 30 کیلومتر فاصله دارد. ظرفیت این ویلا 175 متری 3 خوابه 6 تا 10 نفر است. هر 3 اتاق این ویلا دوبلکس مجهز به تخت‌های دونفره هستند و 6 دست رخت‌خواب برای سایر مهمانان تعبیه شده است. آلاچیق، بیلیارد، استخر روباز آبگرم از جمله امکانات تفریحی آن به‌شمار می‌روند. همچنین، این ویلا مجهز به پارکینگ، مایکروفر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، اقلام بهداشتی و سیستم سرمایشی و گرمایشی است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت اجاره ویلا در نوشهر (مرداد 1402)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز