قیمت اجاره ویلا جنگلی در لاهیجان

لاهیجان به عنوان عروس شهر گیلان از جمله محبوب‌ترین شهرهای نواحی شمالی ایران است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. از جاذبه‌های گردشگری شهر لاهیجان می‌توان به مزارع چای دیدنی، منطقه شیخان‌بر، تله کابین، بام سبز، باغ نارنج، آرامگاه کاشف السلطنه و شیخ زاهد اشاره کرد. قیمت اجاره ویلا جنگلی در لاهیجان از شبی 300 هزار تومان تا شبی 3 میلیون تومان متغیر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه به بررسی انواع قیمت اجاره ویلا جنگلی در لاهیجان می‌پردازد؛

*قیمت اجاره یک ویلا جنگلی در شهر لاهیجان در اوایل هفته یک میلیون تومان و در اواخر هفته و روزهای تعطیل شبی یک میلیون و 500 هزار تومان است. این ویلا دوخوابه در روستای سرسبز سوستان واقع شده و تا مرکز شهر لاهیجان حدود سه کیلومتر فاصله دارد. این ویلا 100 متری می‌تواند برای اقامت 4 تا 8 نفر مناسب باشد و هر اتاق آن مجهز به دو تخت دونفره است و برای سایر مهمانان در فضای مشترک خانه 4 دست رخت‌خواب تعبیه شده است. وجود پارکینگ، کباب‌پز، اقلام بهداشتی، آب لوله کشی، سیستم سرمایش و گرمایش از جمله امکانات این ویلا جنگلی به‌شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

*قیمت اجاره یک ویلا جنگلی در لاهیجان در اوایل هفته یک میلیون و 700 هزار تومان و در اواخر هفته و تعطیلات 2 میلیون و 400 هزار تومان است. این ویلا جنگلی در دامنه کوه با چشم انداز جنگل و در مجاورت رودخانه در روستای صالح واقع شده است و تا لاهیجان حدود 10 کیلومتر فاصله دارد. این ویلای 70 متری برای اقامت یک خانواده 4 نفره می‌تواند مناسب باشد. تنها اتاق این ویلا مجهز به یک تخت دونفره و یک تخت تک‌نفره است و در فضای مشترک آن 2 دست رخت‌خواب تعبیه وجود دارد. از امکانات این ویلا می‌توان به حمام، مبلمان، اجاق‌گاز، اقلام بهداشتی، میز غذاخوری و وسایل آشپزخانه اشاره کرد.

*قیمت اجاره خانه ویلایی در لاهیجان در اواسط هفته 2 میلیون و 500 هزار تومان و در اواخر هفته 3 میلیون تومان است. این خانه ویلایی در روستای علیس‌رود و در نزدیکی بام سبز واقع شده و تا مرکز شهر لاهیجان تنها 7 کیلومتر فاصله دارد. این ویلا 120متری دوخوابه بین 4 تا 8 نفر ظرفیت دارد و هر دو اتاق آن مجهز به تخت دونفره است. وجود کباب‌پز، آتشدان، تلویزیون، ماشین لباسشویی، سیستم سرمایش و گرمایش از جمله قابلیت‌های این ویلا محسوب می‌شوند. از جمله امکانات تفریحی آن می‌توان به میز فوتبال دستی اشاره کرد. وجود پارکینگ و دسترسی آسان به سوپرمارکت و نانوایی از دیگر مزایا این ویلا است.

*قیمت اجاره یک ویلا دوبلکس در لاهیجان در اوایل هفته 3 میلیون تومان و در اواخر هفته و تعطیلات 4 میلیون تومان است. این ویلا دوبلکس در منطقه روستایی لیالستان و در 4 کیلومتری شهر لاهیجان واقع شده است. ظرفیت این ویلا 250 متری دوخوابه بین 4 تا 8 نفر است و یکی از اتاق‌های آن مجهز به یک تخت دونفره و دیگری یک تخت تک‌نفره دارد. همچنین، برای سایر مهمانان در فضای مشترک خانه 4 دست رخت‌خواب مشترک وجود دارد. وجود پارکینگ، آب لوله‌کشی، اقلام بهداشتی، تلویزیون، کباب‌پز و میز غذاخوری از جمله مزایا این ویلا دوبلکس به‌شمار می‌روند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت اجاره ویلا جنگلی در لاهیجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز