قیمت اجاره ویلا استخردار در کردان برای آخر هفته

بسیاری از افراد آخر هفته و روزهای تعطیل مشتاق رفتن به طبیعت و خارج شدن از فضای آلوده شهر هستند. در این مواقع یکی از گزینه‌های پرطرفدار روستای بکر و سرسبز کردان است. این روستا به دلیل نزدیکی به تهران و کرج، همواره گزینه انتخابی ساکنین این شهرها است. قیمت اجاره ویلا در کردان از شبی 2 میلیون تومان تا شبی 6 میلیون تومان متغیر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*قیمت اجاره ویلا با استخر آبگرم در کردان در اواسط هفته یک میلیون و 500 هزار تومان و در اواخر هفته 3 میلیون تومان است. ظرفیت این ویلا 90 متری دو خوابه بین 4 تا 6 نفر بوده و هر یک از اتاق‌ها مجهز به یک تخت دو نفره است. نزدیکی به سوپرمارکت و نانوایی، آنتن دهی مناسب، پارکینگ، وجود یخچال و اجاق گاز و کباب پز از جمله مزایا این ویلا به شمار می‌روند. استخر روباز آبگرم این ویلا به ابعاد 8 در 5 متر مجهز به تصفیه اتوماتیک است.

*اجاره ویلا 70 متری با استخر آبگرم در کردان در اوایل هفته 2 میلیون تومان و در اواخر هفته و روزهای تعطیل 3 میلیون تومان قیمت دارد. این ویلا در روستای سرسبز و کوهستانی آغشت واقع شده است و تا کردان حدود 12 کیلومتر و تا کرج حدود 30 کیلومتر فاصله دارد. این ویلا دوبلکس می‌تواند برای اقامت 6 نفر مناسب باشد. یکی از اتاق‌ها مجهز به دو تخت تک نفره و دیگری یک تخت دونفره دارد. برای سایر مهمانان نیز دو دست رخت‌خواب مشترک تعبیه شده است. از جمله امکانات تفریحی این ویلا می‌توان به میز بیلیارد و استخر سرپوشیده آبگرم آن اشاره کرد. این ویلا مجهز به آتش‌دان، کباب‌پز، سیستم سرمایشی و گرمایشی، آب بهداشتی و اقلام بهداشتی است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

*قیمت اجاره یک ویلا استخردار در کردان در اواسط هفته شبی 2 میلیون تومان و در اواخر هفته شبی 3 میلیون و 500 هزار تومان است. این ویلا در شهرک طاووسیه قرار دارد که تا کردان تنها 5 کیلومتر فاصله دارد. ویلا 80 متری و یک خوابه 4 نفر است. نزدیکی به سوپرمارکت و نانوایی، وجود سیستم گرمایش و سرمایش، آب لوله کشی، کباب پز از جمله مزایا این ویلا محسوب می‌شود. این ویلا مجهز به امکانات تفریحی همچون بیلیارد، میز فوتبال دستی، آلاچیق و استخر روباز است که می‌توانید اوقات خوشی را در آنجا سپری کنید. استخر روباز این ویلا مجهز به آبگرم و سیستم تصفیه اتوماتیک است.

*قیمت اجاره ویلا 90 متری استخردار در اواسط هفته 2 میلیون تومان و در اواخر هفته 6 میلیون تومان است. این ویلا در منطقه کردان واقع شده است و تا کرج حدود 20 کیلومتر فاصله دارد. ظرفیت این ویلا دوخوابه بین 4 تا 6 نفر است و در هر اتاق یک تخت دوطبقه تعبیه شده است. محوطه بیرونی این ویلا دارای آبنما، آلاچیق، باربیکیو حرفه‌ای است. همچنین، میز و صندلی جهت دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی و لذت بردن از فضای سبز حیاط وجود دارد. از دیگر امکانات این ویلا می‌توان به وجود پارکینگ، کباب‌پز، تلویزیون، مبلمان و میز غذاخوری اشاره کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت اجاره ویلا استخردار در کردان برای آخر هفته

  1. محمدرضا علیپور گفته:

    ویلا های کردان خیلی خوشکل و تمیز و با امکاناتن برای گذراندن آخر هفته اونم با خانواده بهترین گزینه هستن اما یکم شرایط قیمتی بالایی دارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز