با بهترین شهرهای شمال برای خرید ویلا آشنا شوید

خرید ویلا شمال-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

هر یک از شهرهای شمالی کشور جذابیت‌های منحصر به فرد خودشان را دارند. این مسئله موجب می‌شود کسانی که قصد خرید ویلا یا آپارتمان در شمال را دارند، نتوانند به راحتی تصمیم بگیرند. برای برخی افراد، مسافت شهر اهمیت دارد و برای برخی دیگر، جاذبه‌های گردشگری و امکانات روز مهم است. با در نظر گرفتن تمامی معیارها می‌توان فهرستی از محبوب‌ترین شهرهای شمالی را به دست آورد.

به گزارش کاماپرس، خرید ویلا شمال چمستان و نوشهر از جمله پرطرفدارترین گزینه‌های خریداران محسوب می‌شود. متل قو، کلاردشت، نمک آبرود، رویان و نظایر آن نیز از دیگر پیشنهادات اغلب مشاوران املاک است. کسانی که بتوانند در یک شهر خوب و رو به رشد سرمایه‌گذاری کنند، می‌توانند در مدت زمان کوتاه، سود قابل توجهی را به دست آورند. در ادامه، برخی از بهترین شهرهای شمال برای خرید ویلا معرفی شده است.

خرید ویلا در چمستان

چمستان از توابع شهرستان نور در استان مازندران است. این منطقه نسبت به سایر آبادی‌های اطراف، ارتفاع بیشتری از سطح دریا دارد. چشم‌انداز زیبا، جنگل‌های انبوه، جاذبه‌های گردشگری متنوع و آب و هوای دلپذیر چمستان باعث شده که افراد زیادی از آن استقبال کنند. از جمله معروف‌ترین جاذبه‌های دیدنی چمستان می‌توان به دریاچه الیمالات، آبشار آب پری، دریاچه آویدر، پارک جنگلی نور، مقبره آقا شاه بالو زاهد، لاویج و برخی دیگر اشاره کرد. این شهر حدود 12 هزار نفر جمعیت دارد و در فاصله 180 کیلومتری تهران واقع شده است.

خرید ویلا شمال چمستان-کاماپرس

افزایش ساخت و ساز و تقاضا برای خرید مسکن در چمستان باعث شده تا قیمت آپارتمان و ویلا کمی در این منطقه بالا باشد. به طور کلی، میانگین قیمت‌ آگهی‌های ملک در چمستان نشان می‌دهد که با حدود 1.5 الی 2 میلیارد تومان می‌توان یک ویلای نقلی و شیک در این شهر خرید.

راز آسمان پایتخت

خرید ویلا شمال نوشهر

قیمت ویلا نوشهر با توجه به دسترسی به مرکز شهر، نوع ویلا، نوع سند و نظایر آن مشخص می‌شود. با این حال، خریداران باید برای خرید ویلا در این منطقه حدود 2.5 تا 5 میلیارد تومان هزینه کنند. امکان خرید ویلاهای کوچک در اطراف نوشهر تا یک میلیارد تومان هم البته وجود دارد.

قیمت ویلا نوشهر با توجه به دسترسی به مرکز شهر، نوع ویلا، نوع سند و… مشخص می‌شود. با این حال، خریداران باید برای خرید ویلا در این منطقه حدود 2.5 الی 5 میلیارد هزینه کنند. امکان خرید ویلاهای کوچک در اطراف نوشهر تا یک میلیارد تومان نیز وجود دارد.

خرید ویلا شمال-کاماپرس

خرید ویلا شمال کلاردشت

این شهر حدود 130 کیلومتر با تهران و 48 کیلومتر با چالوس فاصله دارد. کلاردشت بر فراز کوه‌ها قرار داشته و از سطح دریا ارتفاع زیادی دارد. بنابراین کسانی که از هوای شرجی و مرطوب شمال گریزانند، می‌توانند با خیال راحت در کلاردشت ویلا خریداری کنند. عباس آباد، مرزن آباد، چالوس، نوشهر، تنکابن و متل قو از جمله شهرهای نزدیک به کلاردشت محسوب می‌شوند. زیبایی‌های بکر و بی‌نظیر این شهر موجب شده که لقب بهشت گمشده ایران را به خود اختصاص دهد.

آب و هوای خنک و معتدل کلاردشت، تعداد زیادی از پایتخت‌نشینان را در سال‌های اخیر به سمت خود جذب کرده است؛ بنابراین میزان ساخت و ساز و قیمت‌ها در این شهر تا حد قابل توجهی بالاست. به طور میانگین، قیمت ویلا در کلاردشت بیش از 3 میلیارد تومان است و کسانی که بودجه کمتری دارند، می‌توانند پیش‌خرید کنند.

خرید ویلا شمال متل قو

متل قو به تفریحات آبی هیجان‌انگیز، شهرک‌های مدرن، برج‎های دوقلو و مناظر شگفت‌انگیز معروف است. همچنین دومین غار بزرگ رودخانه‌ای ایران در این شهر قرار دارد. اغلب مسافران شهرهای اطراف برای تفریح و خرید به متل قو رفت و آمد می‌کنند. پیشرفت امکانات منجر به افزایش ساخت و ساز در این منطقه شده است و افراد زیادی جذب خرید ملک در متل قو شده‌اند. این شهر حدود 11 هزار نفر جمعیت دارد.

خرید ویلا شمال-کاماپرس

خریدارانی که به دنبال ویلای ارزان قیمت در شمال هستند، باید بدانند که گزینه‌های محدودی در متل قو وجود دارد. قیمت ویلا در متل قو از حدود 4 میلیارد و 200 میلیون تومان آغاز می‌شود و به بیش از 30 میلیارد تومان هم می‌رسد.

خرید ویلا شمال-کاماپرس

اگر تمایل دارید که قیمت ویلا شمال را بیشتر مورد بررسی قرار دهید و یک ملک ایده‌آل را خریداری کنید، می‌توانید با مراجعه به وبسایت “2نبش” از به‌روزترین آگهی‌ها مطلع شوید. همچنین می‌توانید برای انجام معامله‌ای مطمئن، با مشاورین املاک معتمد و متخصص شهرتان در 2نبش در ارتباط باشید.

انتهای پیام

مرتبط با : 2نبش
دادپویان
اوج آرام
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “با بهترین شهرهای شمال برای خرید ویلا آشنا شوید

    • مدیر مارکتینگ 2نبش گفته:

      بهترین کار اینه که به صفحه خرید ویلا در نوشهر 2نبش سر بزنید و جدیدترین قیمت هارو مقایسه کنید

  1. حسین مهدی پور گفته:

    جدیدترین قیمت ویلا نوشهر رو میتونید تو وبسایت 2نبش ببینید . مالک ها و مشاورهای فعالی توی شهر نوشهر هستن که ملک هاشون رو توی 2نبش برای فروش میزارن.

    • مدیر مارکتینگ 2نبش گفته:

      سلام
      شما میتونید با مشاور های وبسایت 2نبش در منطقه مورد نظرتان ، به عنوان مثال چمستان یا نوشهر، جهت رهن، اجاره، خرید و فروش ویلا در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز