قیمت اجاره ویلا و سوئیت در بندر انزلی

تور لحظه آخری-کاماپرس

بندرانزلی یکی از محبوب‌ترین بنادر کشور است، به‌گونه‌ای که در نوروز سال جاری رکورد جذب مسافر را از آن خود کرد. از جمله مناطق گردشگری شهر بندرانزلی می‌توان به برج ساعت، تالاب سرخانکل، منطقه آزاد تجاری، بلوار ساحلی و غیره اشاره کرد. قیمت اجاره ویلا در شهر بندرانزلی از شبی 500 هزار تومان تا شبی 8 میلیون و 500 هزار تومان متغیر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*قیمت یک شب اجاره ویلایی ساحلی در بندرانزلی در اوایل هفته2 میلیون تومان و در اواخر هفته و روزهای تعطیل 3 میلیون تومان است. این ویلا دارای ساحل اختصاصی بوده و با کم‌ترین فاصله می‌توان به دریا و ساحل دسترسی پیدا کرد. این ویلا 80 متری دو‌خوابه بوده و مناسب 4 تا 8 نفر است. در هر اتاق خواب یک تخت دونفره وجود دارد و برای سایر مهمانان 4 دست رخت‌‌خواب مشترک تعبیه شده است. از دیگر امکانات این ویلا می‌توان به وجود آب لوله‌کشی، سیستم گرمایشی سرمایشی و اقلام بهداشتی، کباب‌پز و پارکینگ اشاره کرد.

*قیمت اجاره یک ویلا حیاط‌دار 70 متری در شهر بندرانزلی در اوایل هفته یک میلیون تومان و در اواخر هفته و تعطیلات 2 میلیون و 500 تومان است. ظرفیت استاندارد این ویلا بین 3 تا 4 نفر است و تنها اتاق این ویلا یک تخت دونفره دارد و برای سایر مهمانان 2 دست تخت‌خواب مشترک وجود دارد. پارکینگ، نزدیکی به نانوایی و سوپر‌مارکت، آب لوله‌کشی، وجود اقلام بهداشتی و کباب‌پز از جمله مزایای این ویلا محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

*اجاره ویلا با استخر آبگرم در انزلی در اوایل هفته 2 میلیون و 500 هزار تومان و در اواخر هفته و روزهای تعطیل 3 میلیون تومان است. این ویلا دوبلکس دوخوابه در شهر بندر انزلی در نزدیکی ساحل دریا واقع شده است. این ویلای 250 متری 3 خوابه برای اقامت حداکثر 8 نفر مناسب است. یکی از اتاق‌های این ویلا دارای یک تخت تک نفره و دیگری یک تخت دو نفره دارد. برای سایر مهمانان نیز 4 دست رخت‌خواب مشترک تعبیه شده است.  استخر آبگرم و میز فوتبال‌دستی حرفه‌ای از جمله امکانات تفریحی این ویلا به‌شمار می‌روند. از دیگر ویژگی‌های این ویلا می‌توان به وجود کباب‌پز، پارکینگ، اقلام بهداشتی، آب لوله‌کشی و سیستم سرمایشی و گرمایشی اشاره کرد.

*قیمت اجاره ویلا 300 متری استخردار در انزلی در اوایل هفته 3 میلیون تومان و در اواخر هفته و روزهای تعطیل 4 میلیون تومان است. حداکثر ظرفیت این ویلا 2 خوابه بین 5 تا 8 نفر است. هر اتاق مجهز به یک تخت دو نفره است و برای سایر مهمانان 2 دست رخت‌خواب مشترک تهیه شده است. این ویلا دارای استخر سرپوشیده گرم به ابعاد 5 در 4 متر و عمق 1.40 متر با تصفیه اتوماتیک است. از دیگر امکانات این ویلا می‌توان به وجود کباب‌پز، میزغذاخوری، مبلمان، اقلام بهداشتی و تلویزیون اشاره کرد.

*اجاره یک شب ویلا دوبلکس ساحلی در بندانزلی در اوایل هفته 5 میلیون و 500 هزار تومان و در اواخر هفته 7 میلیون تومان است. این ویلا 140 متری سه خوابه در نزدیکی ساحل دریا در منطقه سنگاچین بندرانزلی بوده و برای اقامت 8 تا 15 نفر مناسب است. در هر سه اتاق این ویلا یک تخت خواب دونفره وجود دارد و برای سایر مهمانان 6 دست رخت‌خواب مشترک تعبیه شده است. از جمله امکانات تفریحی این ویلا می‌توان به وجود زمین والیبال و فوتبال دستی اشاره کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت اجاره ویلا و سوئیت در بندر انزلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز