قیمت اجاره کلبه چوبی در سوادکوه

سوادکوه در نواحی شرقی استان مازنداران در منطقه کوهستانی البرز واقع شده است، آب و هوای خنک و طبیعت بکر و پوشش گیاهی سبز این منطقه سبب شده تا هر ساله گردشگران زیادی این شهرستان را به‌عنوان مقصد سفرهای خود انتخاب کنند. قیمت اجاره کلبه چوبی در سوادکوه از شبی 500 هزار تومان تا شبی 5 میلیون تومان متغیر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه به معرفی انواع قیمت اجاره کلبه چوبی در سوادکوه می‌پردازد.

*قیمت اجاره کلبه چوبی دوبلکس در سوادکوه در اوایل هفته 2 میلیون و 200 و در اواخر هفته 2 میلیون و 500 هزار تومان است. این کلبه در بابل‌کنار در نزدیکی سفد لفور قرار گرفته و تا شیرگاه حدود 12 کیلومتر فاصله دارد. ظرفیت این ویلا 70 متری یک خوابه 3 تا 5 نفر است و تنها اتاق آن مجهز به 2 تخت دونفره است و در فضای مشترک آن دو دست رخت‌خواب وجود دارد. پارکینگ، اجاق‌گاز، تلویزیون، حمام، مبلمان، میز غذاخوری و یخچال از جمله قابلیت‌های این کلبه چوبی هستند. همچنین، از دیگر مزایا آن می‌توان به امکان سرو غذا، کباب‌پز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، امکانات بهداشتی و غیره اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

*قیمت اجاره کلبه چوبی دوبلکس در سوادکوه در اوایل هفته شبی 2 میلیون و 800 هزار تومان و در تعطیلات و اواخر هفته 3 میلیون و 400 هزار تومان است. این کلبه چوبی دوبلکس در نزدیکی رودخانه و با چشم انداز زیبا جنگل در 20 کیلومتری شهر شیرگاه قرار گرفته است. این کلبه 60 متری برای اقامت یک زوج بسیار مناسب بوده و در فضای کلبه یک تخت دونفره قرار گرفته است. وجود تلویزیون، اقلام بهداشتی، سشوار، اینترنت خانگی، آب لوله‌کشی از جمله امکانات این ویلا به حساب می‌آیند. نزدیکی به سوپرمارکت و نانوایی، آنتن دهی مناسب، پارکینگ، وجود یخچال و اجاق گاز از دیگر مزایا این ویلا به شمار می‌روند.

*قیمت اجاره کلبه چوبی در سوادکوه از شبی 3 میلیون و 200 هزار تومان و در اواخر هفته و تعطیلات شبی 4 میلیون تومان است. این کلبه 75 متری برای اقامت یک خانواده 4 نفره می‌تواند مناسب باشد. این ویلا با چشم‌انداز جنگل و در مجاورت رودخانه در نزدیکی سد لفور قرار گرفته و تا شهر شیرگاه حدود 20 کیلومتر فاصله دارد. نشیمن این کلبه طرحی از چوب دارد و در فضای آن یک تخت دونفره و دو تخت تک‌نفره قرار گرفته است. از جمله مزایا این کلبه چوبی می‌توان به وجود وای‌فای، سشوار، تلویزیون، مبلمان اشاره کرد. پارکینگ، سیستم سرمایش و گرمایش، اقلام بهداشتی از دیگر مزایا این کلبه به‌شمار می‌روند.

*قیمت اجاره کلبه سوئیسی استخر دار در سواد کوه در اوسط هفته شبی 3 میلیون و 300 هزار تومان و در اواخر هفته و تعطیلات 4 میلیون و 500 هزار تومان است. این کلبه سوئیسی چشم اندازی زیبا از شالیزارها و کوهستان دارد. این کلبه در روستای شیردارکلا و در فاصله 15 کیلومتری شیرگاه واقع شده است. این کلبه چوبی 120 متری سه خوابه می‌تواند برای اقامت 6 نفر مناسب باشد و هر اتاق آن مجهز به تخت دونفره است. وجود استخر روباز آبگرم به ابعاد 8 در 4 متر و عمق 1.55 به همراه تصفیه آب از جمله امکانات تفریحی این کلبه دوبلکس محسوب می‌شود. پارکینگ، جاروبرقی، اجاق‌گاز، کباب‌پز، یخچال، سیستم گرمایش و سرمایش از جمله مزایا این ویلا به‌شمار می‌روند.

*قیمت اجاره کلبه جنگلی دوبلکس در اوایل هفته یک میلیون تومان و در اواسط هفته و تعطیلات یک میلیون و 600 هزار تومان است. این کلبه جنگلی دوبلکس با چشم‌انداز طبیعت سرسبز در روستای کاردر در فاصله 15 کیلومتری شیرگاه واقع شده است. این کلبه چوبی 30 متری می‌تواند برای اقامت یک خانواده 4 نفره مناسب باشد. تنها اتاق این کلبه مجهز به سه دست رخت‌خواب و فضای مشترک آن 2 دست رخت‌خواب دارد. از جمله امکانات تفریحی آن می‌توان به استخر روباز آبگرم اشاره کرد. وجود پارکینگ، آب لوله‌کشی، کباب پز، سیستم گرمایشی سرمایشی از دیگر مزایا این ویلا محسوب می‌شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت اجاره کلبه چوبی در سوادکوه

  1. امیرحسین عبدی گفته:

    چجچقدر عالی سوادکوه فوق العاده آب و هوا خوبی داره و برای تعطیلات آخرهفته بهترین گزینس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز