آشنایی با شبکه مانیار در ۹ نکته

شرکت «نوآوران پیشرو مانی‌یار» با نام تجاری «مانیار» در سال 1394 با شرکت در رویداد فین تک و کسب مقام دوم شناخته شد. در شهریورماه سال 1395 وارد دوره شتابدهی فناپ و در بهمن ماه همان سال وارد کافه بازار شد. این سامانه به عنوان اولین شبکه اجتماعی مالی، فعالیت خود را آغاز کرد. مانیار زیر ساختی برای ارائه خدمات پرداخت آنلاین برای اشخاص معمولی و کسب و کارهاست. این برند تلاش می‌کند تا با بهره بردن از دانش به روز و استفاده از بازخوردهای مشتریان، تجربه خوبی از پرداخت آنلاین را برای مشتریان خود فراهم کند.

در ادامه گزارش کاماپرس به نکاتی درباره نحوه فعالیت و خدمات این مجموعه برای اطلاع خوانندگان می‌پردازد؛

1. رضا بدیعی، مونا مریدی و نیوشا جعفری ممتاز بنیانگذاران مانیار هستند. حوزه فعالیت این مجموعه پرداخت، جابجایی پول، شبکه‌ اجتماعی و به طور کلی بخش پولی اعلام شده است.

2. راهکارهای پرداخت این شرکت سرویس‌های پرداخت آنلاین، کیف پول سازمانی و تامین مالی جمعی را شامل می‌شود.

3. خدمات ارائه شده در اپلیکیشن این مجموعه در حوزه‌های کیف پول موبایلی، انتقال وجه- بدون نیاز به شماره کارت-، پرداخت و گفتگوی جمعی، سیم کارت و قبوض و خدمات خودرویی است.

راز آسمان پایتخت

4. این مجموعه کارمزد درگاه پرداخت واسط و مستقیم را روی مبالغ تسویه محاسبه می‌کند. تسویه حساب‌ها مطابق با سیکل شاپرک صورت می‌گیرد.

5. مانیار به صورت پیش فرض روزانه با پذیرندگان تسویه می‌کند و به همین دلیل در این سیستم هزینه مجزایی دریافت نمی‌شود. البته پذیرندگان در مانیار این امکان را دارند تا تسویه خود را به فواصل زمانی مدنظرشان تغییر دهند.

6. این سامانه به منظور انجام مسئولیت اجتماعی و به منظور حمایت از موسسات خیریه، سازمان‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی سرویس‌ها و خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

7. این سامانه تاکنون توانسته مقام دوم همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت 1396، جایزه جهانی فین تک اسلامی سال 2018، نشان خلاق در جشنواره فین تک سال 1397، بهترین پلتفرم پرداخت و انتقال وجه مطابق با موازین شریعت 1398 و … را به دست آورد.

8. وبلاگ این سامانه حاوی مطالبی درباره مدیریت مالی آژانس‌ها و تورهای مسافرتی، درگاه پرداخت اپلیکیشن‌ها و سایت‌های بازی، قابلیت‌های درگاه پرداخت رایگان مانیار و … است.

9. استفاده از این سامانه توسط تمامی بانک‌های دارای مجوز از بانک مرکزی و عضو شبکه ملی شتاب و شاپرک امکان پذیر است. تمامی پرداخت‌های مانیار ازشبکه شاپرک انجام شده و تسویه‌ها تنها یک بار در روز انجام می‌شود.

مرتبط با : نوآوران پیشرو مانی‌یار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز