آسان ترین روش انتقال وجه چیست؟

بلوبانک اپلیکیشن خود را به گونه‌ای طراحی کرده تا کاربران بدون نیاز به کلیک‌های زیاد، کارهای خود را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

به گزارش کاماپرس، بلوبانک قابلیت‌های نوینی را در اختیار کاربران قرار داده تا در زمان و انرژی صرفه‌جویی شود. در ادامه قابلیت‌ها توضیح داده‌ خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

انتقال پول یکی از تراکنش‌های پرکاربرد روزانه است که برای این امر نیازمند وارد کردن تاریخ انقضا، شماره سی وی وی 2 ، شماره کارت مقصد و غیره خواهد بود. این فرآیند در برنامه بلوبانک تنها نیازمند وارد کردن مبلغ واریزی و مشخصات کارت مقصد است و اطلاعات دیگری لازم ندارد.

دیگر قابلیت بلوبانک انتقال وجه به مخاطبین است که افراد می‌توانند با وارد کردن شماره کارت دوستان و آشنایان، کارت موردنظر را در بلوبانک ذخیره کنند. برای استفاده از این قابلیت و انتقال وجه به مخاطبین فقط کافیست در قسمت حریم شخصی این گزینه را فعال کرد. برای انتقال وجه بلو به بلو سقف 100 میلیون تومان تعیین شده است.

راز آسمان پایتخت

سرویس جدیدی به نام انتقال خودکار نیز وجود دارد که انتقال‌های مداوم و منظم را به شکل روزانه انجام می‌دهد. اگر افراد انتقال‌هایی مداوم داشته باشند می‌توانند با مراجعه به منو انتقال، روش انتقال خودکار را انتخاب کنند. طی هر انتقال می‌توان تا 100 میلیون تومان وجه انتقال داد. کاربران از این قابلیت می‌توانند برای پرداخت قسط، بدهی و غیره استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : بلوبانک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز