کلاه برداری با امتیاز مسکن ملی

مراقب کلاه برداران باشید،‌ چون هرگونه خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع است.
به گزارش کاماپرس، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران هشدار داد با کسانی که خرید و فروش امتیاز مسکن ملی انجام می دهند، برخورد قانونی می شود.
خلیل محبت‌خواه اعلام کرد خرید و فروش امتیاز طرح اقدام ملی مسکن و واگذاری و انتقال به غیر جرم است. او در این باره می گوید:« قطعا در صورت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد. به همین خاطر و با این اعلام عواقب هرگونه اقدام برعهده شخص بوده و هیچ گونه وکالتی بلاعزل از مراجع ذیربط به نام خریدار صادر نخواهد شد.»

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تاکید کرد:« در صورت مشاهده خرید و فروش، واحد مسکونی مورد معامله سلب امتیاز خواهد شدبه همین خاطر لازم است مردم عزیز با اطلاع از این موضوع، مراقب کلاهبرداری‌ها باشند.»

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در پایان به ایلنا می گوید:« اگر متقاضیان تاکنون هیچ گونه پیامکی جهت انجام سایر امور بعدی کاری دریافت نکرده اند، هرچه سریعتر از مراجع ذیربط (محل ثبت نام طرح اقدام ملی تولید مسکن) پیگیر کارهای ادامه ثبت نام و واریز وجه باشند.

آریاک سفر

همچنین مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران چند روز پیش اعلام کرده بود مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی قطعاً انجام می‌شود . محبت خواه گفته بود:« ثبت نام اقدام ملی مسکن برای مرحله دوم قطعاً باز خواهد شد که امکان دارد تا چند ماه آینده این اتفاق بیفتد ما اکنون در حال بررسی تمامی موارد مرتبط هستیم و به محض فارغ شدن از این مسئله اقدام ملی برای مرحله دوم در کشور آغاز می‌شود که به صورت سراسری توسط وزارت راه و شهرسازی اعلام خواهد شد.»

به همین دلیل متقاضیانی که در مرحله اول نتوانستند در طرح مسکن ملی ثبت نام کنند ،‌چند ماه دیگر می توانند برای داشتن مسکن ملی اقدام کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز