محبوب‌ترین دختر سریال بازی مرکب کیست؟

لست سکند

سریال پربینندۀ بازی مرکب بسیاری از رکوردهای صنعت سینما و سرگرمی را در دنیا جابه‌جا کرد. بینندگان این سریال به دلیل ویژگی‌های داستانی آن ارتباط عمیقی با شخصیت‌های آن برقرار کردند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ سریال‌های روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در این سریال 456 انسان برای رسیدن به یک جایزه کلان مالی در شش مرحله با هم به رقابت می‌پردازند. در این رقابت آنها جان خود را معامله می‌کنند. در این میان سه زن وجود دارند که نقش پررنگ‌تری در داستان دارند.

سریال بازی مرکب 17 سپتامبر سال 2021 – 26 شهریور 1400 – توسط نتفلیکس در سطح جهانی منتشر شد. این سریال به سرعت در ایران نیز گسترش یافت و مخاطبان خود را پیدا کرد. بازی مرکب پس از یک هفته، در فهرست پربیننده‌ترین سریال‌های نتفلیکس در ۹۰ کشور قرار گرفت. این سریال پس از ۲۸ روز از مرز ۱۱۱ میلیون ببیننده گذشت و به پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس تبدیل شد.

راز آسمان پایتخت

سه زن در بازی مرکب

در بخش‌های نخست سریال بازی مرکب، زنان متعددی از جمله مادر و همسر سابق شخصیت اصلی داستان و همچنین مادر چو سانگ وو (بازیکن شماره 218 و بازنده بازی پایانی) در نقش‌های حاشیه‌ای حضور دارند. با این حال هر چقدر که داستان پیش می‌رود، زنان دیگری وارد داستان می‌شوند که نقش‌های کلیدی‌تری را برعهده می‌گیرند.

کانگ سه بیوک بازیکن شماره 067، جی‌-یونگ بازیکن شماره 240، هان می-نیو بازیکن شماره 212 سه شخصیت زنی هستند که بیشترین توجه‌ها در بازی مرکب به خودشان جلب می‌کنند.

دختر فراری از کره‌شمالی

هویون جانگ، مدل و هنرپیشه 27 ساله کره‌ای است که در سریال بازی مرکل نقش کانگ سه بیوک، بازیکن شماره 067 بازی می‌کند. او فعالیت خود را در صنعت مدلینگ در سئول شروع کرد. هویون جانگ که سابقه همکاری با برندهای لویی ویتون و شنل را در کارنامه دارد، در اینستاگرام بیش از 23 میلیون و 700 هزار فالوور دارد. او در میان عوامل و بازیگران سریال بازی مرکب، رکورددار بیشترین تعداد فالوور در اینستاگرام است. در 40 روز گذشته یک میلیون و 400 هزار نفر دیگر نیز به تعداد فالوورهای او اضافه شده است.

دختر قاتل

لییو می، دیگر دختر 27 ساله سریال بازی مرکب است که حضوری کوتاه اما موثر در این سریال داشت. او نقش جی‌-یونگ، بازیکن شماره ۲۴۰را بازی می‌کند که به جرم قتل پدر متجاوزش مدتی را در زندان بوده، برخلاف سایر افراد صرفا برای پول وارد این بازی نشده بلکه برای فرار از سرگشتگی پیشنهاد حضور در این بازی را پذیرفته است. او که در این سریال خونسردی و بی‌تفاوتی خاصی دارد، رابطه‌ای پرتنش و پرتناقض با کانگ سه بیوک دارد. لی یو می در اینستاگرام هفت میلیون فالوور دارد. در 40 روز گذشته نیز 200 هزار فالوور دیگر به صفحه اینستاگرامی او پیوسته‌اند.

زن مرموز

کیم جو-ریونگدر بازی مرکب نقش هان می-نیو که زنی مرموز و دغل‌باز است را بازی می‌کند. او که یک هنرپیشه حرفه‌ای است، 45 سال سن دارد و پیش از این در سریال‌های «باد و ابر و باران» و «عشق من شکوفا می‌شود» نیز ایفای نقش کرده است. کیم جو-ریونگ در اینستاگرام بیش از 2 میلیون و 300 هزار فالوور دارد.در 40 روز گذشته یکصد هزار نفر به تعداد فالوورهای او افزوده شده است.

 

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “محبوب‌ترین دختر سریال بازی مرکب کیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز