استقبال سرد مردم از مسکن ملی

لست سکند

استقبال سرد مردم از مسکن ملی این گمانه زنی ها را مطرح می کند که آیا این طرح شکست خورده است؟

به گزارش کاماپرس با اینکه وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده بود تعدادی از واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در تیرماه به افراد متقاضی واگذار می شود اما هنوز چنین اتفاقی نیفتاده و حتی بعید به نظر می رسد در پاییز هم واحد مسکونی به دست متقاضیان برسد. همین موضوع باعث شده مردم از این طرح استقبال نکنند.
علیرضا پاک فطرت عضو کمیسیون عمران مجلس معتقد است هنوز مردم طعم واقعی پیشرفت طرح اقدام ملی مسکن و تبدیل شدن کشور به یک کارگاه بزرگ عمرانی را نچشیده اند. او در این باره می گوید:« متأسفانه در چند ماه اخیر شاهدیم که دولت درباره محورهای طرح اقدام ملی مسکن بسیار لرزان صحبت می‌کند، به نظر می‌رسد که دولت دقیقاً نمی‌داند که طرح اقدام ملی را چگونه و در چه مناطقی می‌خواهد اجرایی کند. مناطق اجرای طرح ملی مسکن، زمان اجرای پروژه‌ها و زمان تحویل واحدهای مسکونی جز ابهامات این طرح محسوب می‌شود که دولت باید نسبت به این مسائل رفع ابهام کند.»

نماینده مردم شیراز در مجلس در ادامه به مهر می‌گوید:« نداشتن برنامه مدون و مشخص موجب شده که مردم از طرح ملی مسکن استقبال نکنند، مردم باید در گام نخست نسبت به این طرح آگاه شوند تا پس از آن مشارکت کنند. بنابراین مردم هیچ وقت موضوع نسیه را به موضوع نقد ترجیح نمی‌دهند.»
با اینحال محمد اسلامی وزیر راه و شهر سازی معتقد است نه تنها طرح اقدام ملی مسکن متوقف نشده، بلکه به خوبی در حال پیشرفت است و تا کنون ۱۴۰ هزار نفر حساب افتتاح کرده اند.

شاید پیامک دریافت نکرده باشند!
محمد اسلامی وزیر راه و شهر سازی معتقد است نه تنها طرح اقدام ملی مسکن متوقف نشده، بلکه به خوبی در حال پیشرفت است و تا کنون ۱۴۰ هزار نفر حساب افتتاح کرده اند .وزیر راه و شهرسازی درباره اینکه آیا طرح اقدام ملی مسکن به دلیل عدم استقبال مردم از واریز آورده اولیه، متوقف شده است؟ می گوید:« به معاونت مسکن وزارت راه و همچنین مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها دستور داده ام تا اطلاع رسانی به مردم را سرعت دهند.

راز آسمان پایتخت

ممکن است برخی از متقاضیان پیامک‌های وزارت راه یا ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها را دریافت نکرده باشند یا اینکه ممکن است عده‌ای کد مخصوص مسدود کردن دریافت پیامک با سرشماره های تبلیغاتی را وارد گوشی‌های خود کرده و پیامک مربوطه را ندیده باشند. از همین رو به مسئولان ذی ربط دستور دادم تا اطلاع رسانی با شیوه‌های مختلف را پیگیری تا مردم نسبت به افتتاح حساب و تکمیل وجه اقدام کنند.»

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز