یک تفاوت مهم مسکن مهر پرند با مسکن ملی پرند

به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند ، مسکن ملی پرند کیفیت بهتری نسبت به مسکن مهر دارد و حدود ۱۵ متر هم بزرگتر است.

به گزارش کاماپرس،گویا واحدهای مسکن ملی پرند که روز پنج شنبه همزمان با ۱۱ هزار و ۵۶۰ واحد دیگر افتتاح شد، در مقایسه با واحدهای مسکن مهر کیفیت بالاتری دارند. حتی بعضی از واحدها با کابینت ، رادیاتور و پکیج تحویل داده شده است. محسن وطن خواهی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند معتقد است مسکن ملی از نظر نازک کاری، نما، درب، شیرآلات و دیگر جزئیات کیفیت بهتری نسبت به مسکن مهر دارد. او می گوید:«مسکن ملی بزرگتر هم هست. میانگین مساحت مسکن مهر پرند حدود ۷۰ متر است ولی مسکن ملی به بالای ۸۵ متر می رسد.»

به گفته وطن خواهی هر دو پروژه مسکن ملی و مسکن مهر از نظر اسکلت و ایستایی مقاومت خوبی دارند. اما مسکن ملی از نظر نازک کاری، نما، درب، شیرآلات و دیگر جزئیات کیفیت بهتری نسبت به مسکن مهر دارد. نمای واحدهای اقدام ملی از سنگ است.

مهمترین اخبار مرتبط را بخوانید

آریاک سفر

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند درباره آخرین وضعیت مسکن مهر این شهر به ایسنا می گوید:« از حدود ۹۰ هزار واحد مسکن مهر پرند ۱۰ هزار واحد باقی مانده که ۷۰۰۰ واحد مربوط به پروژه کیسون و ۳۰۰۰ واحد در دیگر نقاط شهر است. پیمانکاران جدول زمان بندی به ما ارایه کرده و قول داده اند که تا پایان سال تمامی واحدها را تحویل می دهند. خدمات و زیرساختهای پرند به سرعت در حال پیشرفت است . برای دهه فجر قسمت جنوبی پارک مشاهیر که حدود ۲۰ هکتار است را افتتاح می کنیم. یک ایستگاه آتش نشانی، دو پارک و یک باب کلانتری هم افتتاح خواهد شد. همچنین شش باب مدرسه، چهار مسجد، دو مرکز حوزه مقاومت بسیج، دو ایستگاه آتش نشانی و پنج پارک در دست طراحی و اجرا داریم. »

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : عمران شهر جدید پرند
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز