پیش فروش جک S3 با تخفیف و تسهیلات ویژه

کرمان موتور در جدیدترین طرح فروش محصولات خود، جک S3 را با شرایط ویژه و تخفیف ۱.۵ درصدی به فروش گذاشته است.

به گزارش کاماپرس، کرمان موتور در حالی جک S3 را به پیش فروش گذاشته که قیمت نقدی این خودرو در بهار ۹۹ با افزایش 52 میلیون و 400 هزار تومانی به 269 میلیون و 900 هزار تومان رسیده است. قیمت مصوب پیشین این خودرو، 217 میلیون و 500 هزار تومان ثبت شده است.

معرفی جک S3

Refine S3 که در بازار ایران به عنوان جک S3 شناخته می‌شود، برای نخستین بار در سال 2004 عرضه شد که آن نسخه به بازار ایران دست پیدا نکرد. به گفته کارشناسان خودرو، پلتفرم و سواری S3 تفاوتی با J4 نداشته و از شاسی مشترک در هر دو خودرو بهره برده شده است. چند ماه پیش نیز از نسخه جدید جک S3 رونمایی شد که فیس‌لیفت آن صرفا محدود به چراغ‌های جلو خودرو شده است. کرمان موتور هنوز برنامه‌ای برای ورود این نسخه از S3 به بازار خودرو کشور ندارد.

ماشین‌بازها به خوبی می‌دانند که رخ جک S3 در بخش بیرونی، شباهت‌های بسیاری به محصولات هیوندای دارد. داخل این خودرو نیز به هیچ عنوان حس خودروهای چینی را به سرنشینان نداده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

آریاک سفر

مطالب مهم را از دست ندهید 

از امکانات جانبی این خودرو می‌توان به نمایشگر ۷ اینچی لمسی، سیستم صوتی ۶ بلندگو با درگاه‌های USB و AUX، امکان ارتباط تلفن همراه از طریق بلوتوث، شارژر ۱۲ ولت و سیستم ناوبری ماهواره‌ای، درهمه مدل‌ها وجود دارد. به نظر می‌رسد آپشن‌های ثابت این خودرو، آینه‌های با تنظیم برقی به همراه راهنمای LED، فرمان برقی، چراغ‌های اتوماتیک جلو، روشنایی روز (DAYLIGHT) با LED ، کامپیوتر سفر، قابلیت مات شدن آینه وسط به‌صورت دستی، یخ‌زدای شیشه عقب، رینگ‌های ۱۵ اینچی و چهار شیشه‌ برقی اشاره کرد.

شرایط پیش فروش جک S3

بر اساس طرح فروش کرمان موتور، قیمت خودرو بر اساس قیمت روز (تاریخ تحویل) محاسبه خواهد شد که با ۱.۵ درصد تخفیف همراه خواهد بود. جک S3 در دو رنگ سفید و مشکی به فروش گذاشته شده است.

شرایط پیش پرداخت: پرداخت وجه خودرو در دو نوبت انجام خواهد شد که پیش پرداخت اول آن 130 میلیون تومان تعیین شده است. مرحله دوم پرداخت هزینه خودرو همزمان با ارسال دعوتنامه از سوی شرکت انجام خواهد شد.

تسهیلات بانکی: تسهیلات در نظر گرفته شده برای خرید این خودرو 80 میلیون تومان است که در صورت استفاده از تسهیلات، سند خودرو در رهن بانک قرار خواهد گرفت.

سود مشارکت و انصراف: سود مشارکت آن برای خرید با تسهیلات ۱۹ درصد و برای خرید بدو تسهیلات ۲۱ درصد خواهد بود. همچنین، سود انصراف آن برای خرید با تسهیلات، ماهانه ۱۷ درصد و برای خرید بدون تسهیلات، ماهانه ۱۹ درصد است.

تاریخ تحویل: زمان تحویل جک S۵ در این طرح پیش فروش نیز مهر ۹۹ عنوان شده است.

این خبر در حال به‌روزرسانی است و در ساعت‌های آتی اطلاعات بیشتری به آن اضافه می‌شود.

مرتبط با : کرمان موتور
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز