آغاز پیش فروش ایران خودرو با ۴ محصول؛ شمارش معکوس تا دوشنبه

گروه صنعتی ایران‌خودرو، عصر دیروز (شنبه) بخشنامه پیش فروش 4 محصول خود شامل 206 تیپ 2، 207i ، دنا و پژو پارس LX را منتشر کرد.

به گزارش کاماپرس، این پیش فروش که صبح فردا (دوشنبه) 22 اردیبهشت ماه از ساعت 11 آغاز می‌شود، صرفا به صورت اینترنتی صورت می‌پذیرد. کسانی که در 36 ماه گذشته از ایران‌خودرو یا سایپا خودرو خریداری کرده‌اند، نمی‌توانند در این پیش فروش شرکت کنند. به بیان دیگر تنها کسانی می‌توانند در این مرحله از پیش فروش ایران خودرو شرکت کنند که از تاریخ 22 اردیبهشت 1396 به بعد خودروی صفرکیلومتر از دو خودروساز بزرگ داخلی خریداری نکرده‌اند.

خریداران باید حداقل 18 سال سن داشته باشند و در زمان تحویل خودرو گواهینامه رانندگی در اختیار داشته باشند.

لازم به ذکر است که در این مرحله از پیش فروش خودرو، امکان صلح قرارداد وجود ندارد و تنها انصراف از خرید با سود ۱۲ درصد امکان‌پذیر است. سود مشارکت برای پیش‌پرداخت تمام خودروها نیز ۱۵ درصد در نظر گرفته شده است.

 

آریاک سفر

موعد تحویل خودروها

طبق اطلاعات مندرج در این بخشنامه، ایران‌خودرو این 4 محصول خود را در فاصله زمانی آبان تا دی سال جاری (1399) به خریداران عرضه می‌کند.

در این بخشنامه هیچ اشاره‌ای به تعداد خودروهایی که قرار است، پیش‌فروش شوند، نشده است. علاقمندان می‌تواند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو نسبت به دریافت کد کاربری اقدام کنند. پیشنهاد می‌شود در صورتیکه مایل به حضور در این مرحله پیش‌فروش هستید، ایجاد حساب کاربری را به لحظه‌های پایانی موکول نکنید و حداکثر تا ساعت 8 صبح روز دوشنبه حساب خود را ایجاد کنید.

پژو 206 تیپ دو با پیش‌پرداخت 33 میلیون و 700 هزار تومان ارزان‌ترین و پژو 207i با دنده دستی، گران‌ترین محصول ایران‌خودرو در این پیش‌فروش هستند.

شرایط ویژه بخشنامه

ظرفیت ثبت نام برای هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو است.

تنظیم صلحنامه در این بخشنامه امکان‌پذیر نیست.

مشتریانی که 36 ماه گذشته در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام نموده‌اند و یا دراین مدت خودرو تحویل گرفته اند مجاز به ثبت نام دراین بخشنامه نیستند.

“با عنایت به اهمیت سلامت مشتریان محترم تاکید می گردد امکان ثبت نام فقط از طریق سایت در منزل میسر است” 

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت11 صبح روز دوشنبه مورخ 99/02/22 (ثبت نام ایران خودرو از طریق آدرس اینترنتی https://esale.ikco.ir است.)

توجه داشته باشید با توجه به فرآیند ثبت نام ایران خودرو، نحوه انتخاب نمایندگی محل ثبت نام طی پیامک به شما اعلام خواهد شد، همچنین می‌توانید با تماس با نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در این خصوص کسب اطلاع نمایید.

دومین پیش‌فروش سال 1399

بخشنامه دیروز بعدازظهر، شرایط شرکت در دومین پیش‌فروش ایران‌خودرو در سال 1399 را اعلام کرد. این شرکت ساعت ۱۱ صبح سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ماه نیز خودروهای دنا، دنا پلاس، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۷ دنده‌ای و پژو پارس LX را با موعد تحویل اسفند ۹۹ و فروردین و اردیبهشت 1400 را به صورت پیش‌فروش به بازار عرضه کرد.

نکات مهم در ثبت نام پیش فروش ایران خودرو

جهت بهره‌مندی از شانس موفقیت بیشتر، در همان ثانیه‌های اولیه وارد سامانه ثبت نام شوید.

اگر دکمه «خرید» برای شما نمایان نشده یا عملکرد سایت با مشکل مواجه است، با فشردن دکمه F۵، آن را بارگزاری مجدد کنید.

سایت طی چند نوبت و در هر نوبت، بسته به میزان استقبال، تنها بین ۵ تا ۲۰ ثانیه بازگشایی خواهد شد. به این نکته توجه داشته باشید که طبق سنوات گذشته، فاصله باز شدن هر نوبت ۱۵ دقیقه است.

یادتان باشد، طرح‌های فروش با موعد تحویل زودتر همواره متقاضی بیشتری داشته و ثبت نام در آن کمی سخت‌تر است. اگر موفق به ثبت نام برای تحویل موعد زودتر نشدید، موعدهای دیرتر را نیز امتحان کنید.

استفاده از اینترنت پرسرعت و پایدار شانس شما را برای موفقیت در ثبت نام پیش فروش خودرو بالاتر خواهد برد.

سرعت عمل در ثبت نام از مهم‌ترین عوامل موفقیت است؛ با حفظ تمرکز و با بالاترین سرعت ممکن اقدام به ثبت نام فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی ایران خودرو

اطلاعات شناسنامه‌ای

اطلاعات مربوط به آدرس و کد پست

اطلاعات تماس

اطلاعات کارت بانکی

برای دسترسی سریعتر به اخبار پیش‌فروش خودرو عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

10 دیدگاه برای “آغاز پیش فروش ایران خودرو با ۴ محصول؛ شمارش معکوس تا دوشنبه

  1. توماس ادیسون گفته:

    من حس می‌کنم ژن‌ های خوب در پیش فروش ایران خودرو هم ایفای نقش می کنند و مثل روح سرگردان در همه جای این سرزمین می چرخند.

    اوضاع به شکلی شده که اگر برای شیر و خط کردن یک سکه بندازی بالا، یک ژن خوب میاد و تو هوا سکه را می‌بره. حالا پیش فروش خودرو و عرضه اولیه که دیگه نوبره.

  2. ممتقی گفته:

    دوباره بازی پیش فروش ایران خودرو شروع شد. باز اینا پول کم آوردن و می‌خوان ملت سرکیسه کنن. آخه کی میاد برای این لگن ها پول بده. البته بعضیا همین لگن ها رو با ذوق و شوق میخرن و دلال بازی راه میندازن . معلوم نیست چرا دقیقا بعد از ۲ روز که قیمت ماشین تو بازار کشید بالا اینا پیش فروش گذاشتن. اینا که تازه پیش فروش کرده بودن

  3. حسین طالبی گفته:

    ایران خودرو، به جای پیش‌فروش محصولات خود، محصولاتی را که چند ماه پیش، پیش فروش کرده تحویل دهد و به جای اعلامیه در راستای پیش ‌فروش محصولاتش بر بازار خودرونظارت داشته باشد،تا خودروهای کارخانه‌ای در بازار آزاد با قیمت‌های نجومی فروش نرود. مسئولان ایران‌خودرو در این چندساله تنها را راهکار برای برون رفت از مشکلات مالی را پیش‌فروش محصولات با قیمت های غیرواقعی انتخاب کرده است ومتاسفانه جنبه‌های دیگر مربوط به این حوزه را که هم برای صنعت خودرو سازی ولذا در نتیجه برای متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو مفید است را رها کرده است.

  4. بی نام گفته:

    کدوم پیش فروش سایت زمان ثبت نام اصلا بالا نمیاد تازه اگر موفق بشی تو 3 دقیقه ماشین و انتخاب کنی و پول واریز کنی باید 2 سال بشنی تا ماشینت و تحویل بدن آدم مگه اسگله این همه پول بریزه به حساب اینا بعد بزنه توسر خودش چرا ماشینم و نمی دن والا با اون نوناشون

  5. آقاجو گفته:

    پیش فروش اگه به دست مصرف کننده برسه خوبه ولی متاسفانه از 10 تا ماشین 9 تاش گیر دلالا میاد و دست ملت خالی می مونه … بعد این همه پیش فروش نتونستن فکری برای این دلالا بکنن. حالا فردا می بینیم مردم تا می خوان ثبت نام کنن سایت بسته میشه ولی دلالا 10 تا 10 تا ثبت نام می کنن

  6. رضا گودرزی گفته:

    سلام ،باز پیش فروش الکی میکننن،پول ازاد رو ازما میگیرن،فقط بلدن دزدی کنن،پول بدزدن،شورشو درآوردن،همش الکیه،،بس کنین بابا،حناتون دیگه رنگی نداره براما..میگین ۳۳میلیون ولی ده برابر ازملت مول میگیرن تازه ماشین تحویلی سالم یه جاش همیشه کم،دزدا…

  7. م.ح گفته:

    بعد از 29 سال خدمت، خودروام را فروختم تا خودرو نو بخرم و در دوران بازنشستگی اگر عمری باشد، حداقل یک خودرو جدیدی داشته باشم، ولی الان باید30 سال دیگه کار کنم تا شاید خودرو خودم را بخرم. مگر مملکت دولت نداره، مجلس نداره، قوه قضائیه نداره. کی این فرصت جولان را به خودرو سازان و دلالان داده تا هر طوریکه بخوان جولان بدن. صنعت خودرو بعد از 40 سال هنوزهم نتونسته حداقل رضایت مشتری رو فراهم کنه. چرا و به چه قیمت بایستی از صنعت بیمار سرطانی خودرو حمایت بشه. چرا مردم قربانی بشن. دولت تو لاک خود فرو رفته و منتظر شده تا قیمت ها نجومی بالا بره، بعد وقتی دلال ها سیر شدن، تازه جولان میده و مبلغ ناچیزی کاهش میده و بعد میگه قیمت ها رو کنترل کردم. واردات خودرو دست چندم خارجی را آزاد کنید، دیگه نه به شورای رقابت، نه به …. نیازی نیست، کسی سراغ تابوت متحرک نخواهد رفت.

  8. بی نام گفته:

    پیش فروش یعنی کلاهبرداری، یعنی مال مردم خوری ، یعنی امروز پول بده یکسال دیگه در ایران خودرو کاسه چه کنم چه کنم دستت بگیر ، اینه عاقبت خرید از پیش فروش اما چه کنیم که ما ملت اسیر هستیم و برای خرید یک ماشین معمولی باید طعم اسارتو قشنگ حس کنیم .

  9. حمیدرضا گفته:

    من یه پژو ثبت نام کردم و پول از حسابم کسر شد. یه ساعت بعد پول را به حسابم برگرداندن. اگه نمیخاین پیش فروش کنین مرض دارین مردم را عذاب میدین؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز