پیش فروش جک J4 با تخفیف و تسهیلات ویژه

کرمان موتور در جدیدترین طرح فروش محصولات خود، جک J4 را با شرایط ویژه و تخفیف ۱.۵ درصدی به فروش گذاشته است.

به گزارش کاماپرس، کرمان موتور در حالی جک J4 را به پیش فروش گذاشته که قیمت نقدی این خودرو در بهار ۹۹، 156 میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده است.

معرفی جک J4

جک J4 را می‌توان به عنوان یکی از محصولات باکیفیت چینی و از رقبای اصلی دنا پلاس و شاهین سایپا معرفی کرد. این خودرو که در چین طرفداران زیادی دارد، تا چندی پیش با نام Heyue A30 شناخته می‌شد اما بعدها به Jac J4 تغییر نام داد.

این خودرو که به عنوان اولین خودرو وارداتی از برند Jac وارد کشور شد، موفق شد بدبینی عموم مردم به خودروهای چینی را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

جک J4 در نگاه اول شباهت‌های بسیاری به هیوندای اکسنت دارد. اگرچه شواهد کافی برای اتهام‌زنی به این کمپانی بابت کپی‌کاری از هیوندای وجود ندارد اما فرم چراغ‌ها و جلوی خودرو، قطعا شما را به یاد اکسنت خواهد انداخت.

آریاک سفر

نمای پشت J4 در مقایسه با چهره این خودرو از اِلمان های طراحی ساده‌تری برخوردار شده و حرفی چندانی برای گفتن ندارد. چراغ ها دارای فرم بیضی گونه هستند و توسط یک نوار کرومی در روی درب صندوق عقب به یکدیگر متصل شده‌اند.

مطالب مهم را از دست ندهید 

پیشرانه استفاده شده در J4 یک موتور چهار سیلندر تنفس طبیعی به حجم 1.5 لیتر (1499 سی سی) بوده که قادر به تولید 103 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000rpm است. همچنین گشتاور حاصل از این پیشرانه معادل 146 نیوتن متر عنوان شده که در دور موتور 4500 به اوج خود می‌رسد. سیستم انتقال قدرت جک J4 از جعبه دنده‌ای با مکانیزم ضریب متغیر پیوسته (CVT) بهره می‌گیرد و نیروی حاصل از پیشرانه را به چرخ‌های جلو منتقل می‌نماید.

از امکانات جانبی و رفاهی این خودرو می‌توان به کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، ترمز ضد قفل ABS، توزیع الکترونیکی نیروی ترمزEBD، کنترل فشار باد لاستیک TPMS، سیستم ضد سرقت، ريموت با کنترل از راه دور، قفل مرکزی و دزدگیر، قفل شدن اتوماتیک درب‌ها، سنسور پارک عقب، سنسور نور (Auto light)، چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب، تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو، چراغ‌های جلو مجهز به سیستم مشایعت تا درب منزل، ایزوفیکس، روکش صندلی چرم، شیشه‌های جانبی برقی، شیشه بالابر راننده با قابلیت باز شدن بصورت تک‌لمسی، آینه‌های جانبی برقی با گرمکن، چراغ راهنما بر روی آینه‌های جانبی، تنظیم دستی ارتفاع فرمان، کامپیوتر سفری، رادیو  CD – AUX – USB، بلندگو، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و کروز کنترل اشاره کرد.

شرایط پیش فروش جک J4

بر اساس طرح فروش کرمان موتور، قیمت خودرو بر اساس قیمت روز (تاریخ تحویل) محاسبه خواهد شد که با ۱.۵ درصد تخفیف همراه خواهد بود. جک J4 در دو رنگ سفید و مشکی به فروش گذاشته شده است.

شرایط پیش پرداخت: پرداخت وجه خودرو در دو نوبت انجام خواهد شد که پیش پرداخت اول آن 100 میلیون تومان تعیین شده است. مرحله دوم پرداخت هزینه خودرو همزمان با ارسال دعوتنامه از سوی شرکت انجام خواهد شد.

تسهیلات بانکی: تسهیلات در نظر گرفته شده برای خرید این خودرو 55 میلیون تومان است که در صورت استفاده از تسهیلات، سند خودرو در رهن بانک قرار خواهد گرفت.

سود مشارکت و انصراف: سود مشارکت آن برای خرید با تسهیلات ۱۹ درصد و برای خرید بدو تسهیلات ۲۱ درصد خواهد بود. همچنین، سود انصراف آن برای خرید با تسهیلات، ماهانه ۱۷ درصد و برای خرید بدون تسهیلات، ماهانه ۱۹ درصد است.

تاریخ تحویل: زمان تحویل جک S۵ در این طرح پیش فروش نیز شهریور ۹۹ عنوان شده است.

این خبر در حال به‌روزرسانی است و در ساعت‌های آتی اطلاعات بیشتری به آن اضافه می‌شود.

مرتبط با : کرمان موتور
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز