شرایط پیش فروش پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ایران خودرو

ایران خودرو در جدیدترین طرح پیش فروش محصولات خود، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ را با شرایط ویژه در دسترس خریداران قرار داده است.

به گزارش کاماپرس، بر اساس این بخشنامه، به هر کد ملی تنها یک خودرو اختصاص پیدا می‌کند و افرادی که طی ۳۶ ماه گذشته از ایران‌خودرو و سایپا خودرو ثبت نام کرده یا تحویل گرفته‌اند نمی‌توانند در این طرح فروش شرکت کنند.

گفتنیست، در این طرح دنا، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۷ دنده‌ای و پژو پارس LX با موعد تحویل آبان، آذر و دی 1399 پیش‌فروش می‌شوند.

قیمت پیش فروش پژو ۲۰۶ تیپ ۲

قیمت قطعی پیش‌فروش «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» تحویل آبان، آذر و دی 1399، مشخص نیست اما مبلغ پیش پرداخت برای ثبت نام اولیه 33 میلیون و 700 هزار تومان عنوان شده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار آزاد

از قیمت دقیق این خودرو در بازار اطلاعات دقیقی در دست نیست اما حواله آن در سایت‌های نیازمندی آنلاین، در حدود 80 میلیون تومان معامله می‌شود.

آریاک سفر

مطالب مهم را از دست ندهید 

نحوه ثبت نام پژو ۲۰۶ تیپ ۲

پیش‌پرداخت: طبق اعلام ایران خودرو، پیش پرداخت مورد نیاز جهت خرید اعتباری این خودرو 33 میلیون و 700 هزار تومان است. گفتنیست، سود مشارکت در تولید این خودرو برای هر سه موعد آبان، آذر و دی ۹۹، ۱۵ و سود انصراف از آن نیز ۱۲ درصد است.

وام خودرو و پلان‌های افساط: بررسی‌ها حکایت از آن دارند که خرید دنا ال ایکس شامل تسهبلات خرید خودرو نمی‌شود.

زمان تحویل: موعد تحویل پژو 206 تیپ 2 در طرح اعتباری ایران خودرو، آبان، آذر و دی ۱۳۹۹ عنوان شده است.

این خبر در حال به‌روزرسانی است و در ساعت‌های آتی اطلاعات بیشتری به آن اضافه می‌شود.

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “شرایط پیش فروش پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ایران خودرو

  1. Babak گفته:

    قیمت قطعی ماشین چرا نباید مشخص باشه؟
    الان ۸۰ تومن بدی و تحویل بگیری خیلی بصرفه تره تا ۳۰ تومن پیش پرداخت بدی و خدا داند چقد پس پرداخت تاااا ۷ ۸ ماه دیگه که بهت تحویل بدن

  2. وحید گفته:

    من که دیگه واقعا حالت تهوع بهم دست داده ازین وضع مملکتموم من تا حالا تو زندگیم ماشین به نام نخورده یعنی نتونستم بخرم که به نامم بخوره با کلی بدبختیو سگ دویی تونستم پول یه پرایدو جمع کنم که تولیدش متوقف شد گفتم اشکال نداره فقط چند میلیون دیگس دوییدم تا جمع کردم برای تیبا صندوق دار معمولی اونم تولیدشو تعطیل کردن شده فقط تیبا آبشنال اخه ای خداااااااااااا تو کجا نشستی این همه خیانت و زورو به کشور من نمیبینی خدااااااا گناه ما مردم چیه شدیم ایرانی که خونه که اصلا نمیتونیم حتی فکرشم بکنیم بخریم دل خوشیمون با همسرم یه پراید داغون بود اونم ازمون گرفتن خداااااا😭😭😭😭😭 خدا لعنت بکنه باعث و بانی این وضعیت رو خدا ازش نگدره شما هااا بگین مردم گشورم من چیکار باید بکنم😪

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز