پرفروش ترین گوشی های سامسونگ و شیائومی در بازار چند؟

لست سکند

با اینکه قیمت گوشی های سامسونگ و شیائومی خیلی هم پایین نیست، اما گوشی های موبایل این دو برند معروف همیشه جزو پرفروش های بازار هستند.

به گزارش کاماپرس، سامسونگ و شیائومی همچنان پرچمدار گوشی های پرفروش در ایران و جهان هستند. سامسونگ در صدر جدول پرفروش ترین گوشی های دنیا قرار دارد و شیائومی هم در صعود تاریخی حالا یک رده بالاتر از اپل و در رده سوم پرفروش ترین گوشی های دنیا قرار دارد.

گوشی های سامسونگ و شیائومی با اینکه در ردیف گوشی های ارزان قیمت قرار نمی گیرند، ولی به گفته کارشناسان بازار موبایل به دلیل کیفیت و تجهیزات بالا همچنان محبوب هستند. اما پرفروش ترین گوشی های سامسونگ و شیائومی در بازار به چه قیمتهایی فروخته می شوند؟

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

ارزان ترین گوشی های پرفروش سامسونگ

راز آسمان پایتخت

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A21S SM-A217F/DS دو سیم‌کارت و با ظرفیت 64 گیگابایت با قیمت ۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان به فروش می رسد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A71 SM-A715F/DS دو سیم‌کارت با ظرفیت 128 گیگابایت همراه با رم 8 گیگابایت با قیمت ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بازار موبایل معامله می شود.

قیمت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note10 Lite SM-N770F/DS دو سیم کارت با ظرفیت 128 گیگابایت هم حدود ۱۴ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان است.

ارزان ترین گوشی های پرفروش شیائومی

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8 Pro m1906g7G دو سیم‌ کارت با ظرفیت 128 گیگابایت با قیمت ۷ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان به فروش می رسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

قیمت گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9S M2003J6A1G دو سیم‌ کارت با ظرفیت 128گیگابایت حدود ۷ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان است.

ارزان ترین گوشی پرفروش نوکیا

اما اگر طرفدار گوشی های نوکیا هستید، یکی از پرفروش ترین های این برند که مدل 3.2 TA-1164DS دو سیم کارت با ظرفیت 64 گیگابایت است، با قیمت ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در بازار معامله می شود.

مرتبط با : سامسونگشیائومینوکیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز