ارزان ترین تبلت های زیر6 میلیون تومانی سامسونگ در بازار چند؟

لست سکند

بازار تبلت بعد از کرونا و آنلاین شدن آموزش ها به شکل بی سابقه ای پر رونق شد اما گرانی این وسیله ارتباطی – آموزشی مانع بزرگی برای خریداران است به شکلی که در بازار برای خرید ارزان ترین تبلت های برندهای مطرحی مثل سامسونگ باید حدود 3/8 میلیون تومان بپردازید.

به گزارش کاماپرس، گرانی تبلت دانش آموزان و دانشجویان و در واقع والدین آنها را بیش از هر قشر دیگری آزار می دهد چرا که این وسایل اکنون که آموزش های مدارس و دانشگاه ها به صورت آنلاین درآمده به ابزارهای آموزشی ضروری ولی گران قیمت تبدیل شده اند.

فعالان بازار تبلت در پاسخ به این پرسش که چه زمانی قیمت این وسایل پائین تر خواهد آمد سقوط دلار به زیر 20 هزار تومان را زمان احتمالی اعلام می کنند.

دو مدل تبلت سامسونگ می توان زیر 4 میلیون تومان آنها را خرید

بنا به گزارش اقتصاد آنلاین قیمت ارزان ترین تبلت سامسونگ در بازار که مدل آن GALAXY Tab A 8.0 2019 LET SM-T295  است به قیمت 3 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می رسد.

راز آسمان پایتخت

تبلت ارزان قیمت دیگری که می توان آن را زیر 6 میلیون تومان خریداری کرد مدل GALAXY Tab A 8.0  2019 wifi SM-T290  است که این تبلت در بازار به قیمت 4 میلیون تومان به فروش می رسد.

در ادامه جدول منتشر شده در اقتصاد آنلاین را که قیمت تبلت های سامسونگ در بازار را منعکس کرده است مشاهده می کنید با این توضیح که در این جدول قیمت برخی انواع تبلت سامسونگ که قیمت های گران تری از 6 میلیون تومان دارند نیز مشاهده می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازارها و کسب وکارها، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز