چگونه لاستیک دولتی بخریم؟ + قیمت لاستیک بارز دولتی

بدون شک، در بین لاستیک‌های ایرانی موجود در بازار، برند بارز بهترین محصولات را تولید و عرضه می‌کند. قیمت لاستیک‌های بارز بسیار مناسب بوده و از کیفیت مطلوبی در بین لاستیک‌های اقتصادی برخوردار است. به همین دلیل، اغلب مالکان خودرو به هیچ وجه خرید لاستیک بارز قیمت دولتی را از دست نمی‌دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لاستیک و تایر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید لاستیک بارز قیمت دولتی ارزش بالایی داشته و می‌تواند انتظارات تمامی افراد از یک تایر با کیفیت را برآورده کند. این تایرها در ابعاد و سایزهای مختلفی به فروش می‌رسند و دقیقاً مشابه لاستیک‌های بارز موجود در بازار هستند.

لاستیک دولتی چه نوع لاستیکی است؟

این نوع لاستیک‌ها مطابق نرخ مصوب دولتی به دست مشتریان می‌رسند. بنابراین، برخلاف تصور بسیاری از افراد، لاستیک دولتی از لحاظ جنس و کیفیت تفاوتی با لاستیک‌های مشابه بازار ندارند. تمامی تولیدکنندگان تایر در ایران موظف هستند تا طبق قانون، لاستیک‌های تولیدی خود اعم از تایر سواری، شاسی بلند، سنگین، نیمه سنگین، تایر موتور و دوچرخه را با قیمت مصوب و ثابت به فروش برسانند. همچنین، فروش بدون واسطه در سراسر کشور یکی از دلایلی است که باعث می‌شود لاستیک‌های دولتی با قیمت مناسب و ثابت در بازار عرضه شود. تمامی مالکان خودرو می‌توانند سالانه برای هر کد ملی، 4 حلقه لاستیک را خریداری نمایند.

چگونه باید برای لاستیک دولتی ثبت نام کنیم؟

برای خرید لاستیک بارز قیمت دولتی به صورت حضوری باید به مراکز فروش لاستیک دولتی مراجعه کرد. مدارک مورد نیاز جهت خرید تایر دولتی شامل سند خودرو و مدارک مالک خودرو است. البته خرید حضوری لاستیک دولتی معایب خاص خودش را هم دارند. بسیاری از مالکان خودرو مجبور می‌شوند تا در صف‌های طولانی منتظر بمانند. گاهی نیز پس از ساعت‌ها انتظار ممکن است خرید لاستیک مورد نظرشان میسر نشود و روز دیگری برای دریافت آن مراجعه کنند. به همین دلیل، بهترین روش خرید لاستیک دولتی، خرید از مراکز فروش اینترنتی است.

آریاک سفر

نحوه خرید اینترنتی لاستیک دولتی

امروزه، فروشگاه‌های اینترنتی زیاد برای خرید لاستیک دولتی مشغول به فعالیت هستند و خرید اینترنتی لاستیک باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه خواهد شد. البته بدیهی است که به راحتی نمی‌توان به هر فروشگاهی اعتماد کرد. فروشگاه اینترنتی لاستیک فروش، بیش از بیست سال سابقه فعالیت در صنعت لاستیک و رینگ را در بازار ایران دارد. لاستیک فروش یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین مراجع خرید لاستیک دولتی بوده و تمامی سفارشات مشتریان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست آنها می‌رساند.

علاقمندان به خرید لاستیک دولتی تنها کافیست تا در سایت لاستیک فروش ثبت نام کرده و پس از ثبت سفارش، مدارک خود را به ایمیل درج شده در سایت ارسال نمایند. پس از بررسی‌ مدارک، هماهنگی‌های لازم جهت مراجعه حضوری و نصب لاستیک در آپاراتی طرف قرارداد سایت صورت می‌گیرد. لازم به ذکر است که پلاک خودروی متقاضی باید مربوط به تهران باشد. به علاوه، کارشناسان با تجربه لاستیک فروش همواره آماده ارائه اطلاعات و مشاوره‌های لازم به صورت کاملاً رایگان به مشتریان است.

لاستیک بارز قیمت دولتی

در حال حاضر، تمامی محصولات گروه صنعتی بارز با تکنولوژی کنتیننتال آلمان طراحی و تولید شده و روانه بازار می‌گردند. به همین دلیل، خرید این لاستیک ایرانی با توجه به قیمت مقرون به صرفه آن، گزینه بسیار مناسبی است. تنها کافیست تا برای خرید لاستیک بارز به قیمت مصوب به مراکز معتبر فروش لاستیک دولتی مراجعه کرد.

در جدول زیر، قیمت لاستیک بارز دولتی در سایزهای مختلف قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : لاستیک فروش
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

14 دیدگاه برای “چگونه لاستیک دولتی بخریم؟ + قیمت لاستیک بارز دولتی

  1. مهدی گفته:

    سلام من لاستیک بارز رو در برندهای داخلی ترجیح و بهترین میدونم و همیشه بارز گرفتم و راضی بودم…منتها ماشین من نیسان وانت هست از مدیر و عوامل شرکت بارز تقاضا و خواهش میکنم لاستیک های وانتی رو هم به فروش دولتی اضافه کنند واقعا برای خرید آزاد وسعم نمیرسه.ممنون

  2. مهرداد شمس گفته:

    اقا قیمتا درسته هم ازاد خم دولتی ولی هیچ سایتی باز نیست که ثبت نام کنیم الان دو هفته است من دارم هر نیم ساعت میرم تو سایت خبری از ثبت نام نیست

  3. Majidkhan گفته:

    دو ماه در این لاستیک فروشها میگردم دریغ از لاستیک دولتی برا وانت پیکان اولین بار است که عنوان میکنم

  4. Rrrt گفته:

    دوستان توصیه میکنم اصلا لاستیک بارز نخرید چون من یه جفت گرفتم برا کامیونت،اصلا به درد نمیخورن عین صابون سابیده میشن واقعا حیف این همه پول نیست بدی لاستیک ایرانی

  5. مظفری گفته:

    بری اولین بار و آخرین بار در سال ۱۳۸۸ لاستیک بارز خریدم الکی ترکید ۲۰ سانت قاچ خورد شانس آوردم چرخ جلو نبود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز