ارزان ترین گوشی های اپل و سامسونگ در بازار چند؟

گوشی های دو برند سامسونگ و اپل در بازار جزء گران ترین ها به حساب می آیند اما با این حال ارزان ترین گوشی های اپل و سامسونگ در بازار چند؟

به گزارش کاماپرس، گوشی های تلفن همراه به عضو جدایی ناپذیر انسان در زندگی تبدیل شده اند، از این رو شرکت های سازنده موبایل برای رضایت مشتری به تولید انواع گوشی با قیمت و امکانات مختلف می سازند.

در حال حاضر گوشی های اپل و سامسونگ جزء محبوب ترین ها در بازار ایران هستند، در ادامه به بررسی آخرین قیمت این دو برند می پردازیم.

قیمت گوشی های سامسونگ

جدیدترین مدل‌های سامسونگ دو نسخه ارزان پرچمدار گلکسی S10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت هستند که قیمت مناسبی دارند.

راز آسمان پایتخت

اما یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های سامسونگ مدل گلکسی A51 است این گوشی نسخه به روز شده میان‌رده محبوب A50 به حساب می‌آید که دوربین بهبودیافته و حاشیه‌های باریک‌تر نمایشگر آن به‌ همراه اندروید 10 موجب شده بسیار مورد توجه و استقبال خریداران و مصرف‌کنندگان قرار بگیرد.

همچنین دوربین پشتی سه‌گانه گلکسی A50 در مدل A51 جای خود را به دوربین چهارگانه داده و این افزایش تعداد دوربین‌ها، افزایش وضوح تصویربرداری را نیز به همراه داشته است.

در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت گوشی اپل

شرکت اپل به دنبال عرضه و فروش مدل‌های بالارده و پرچمدار گوشی  است که در این راه بسیار موفق هم بوده است، اما فعلا با توجه به عدم ارائه هیچ گونه گارانتی و خدمات پس از فروش برای آن و همچنین عدم رجیستری گوشی از سوی فروشنده در شرایطی که بازار تا حد زیادی تلاطم پیدا کرده و قیمت‌ها بی اساس رو به افزایش است، خرید آن در شرایط فعلی توصیه نمی‌شود.

در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم  بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : اپلسامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز