هاچ بک جدید فرانسوی محبوب دل ها شد

ژیوار

نزدیک به دو دهه است که سیتروئن سی 4 رقیب سرسخت فولکس واگن گلف به شمار می آید و این هاچ بک خانوادگی توانسته است هواداران زیادی را به سوی خودش جلب کند. نسل سوم این خودرو که از سال 2020 وارد بازار شده است میراث تاریخی سیتروئن که تمرکز بر کیفیت سواری است را به دوش می کشد و آن را به خوبی ارائه می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سیتروئن ای-سی 4 (Citroen e-C4) یکی از بهترین نسخه های تولید شده از این هاچ بک محبوب است و از آن جایی که به یک پیشرانه برقی مجهز شده است. بسیار بی صداست و همین موضوع باعث می شود راحتی و رفاه سرنشینان بسیار بالا برود. باتری و موتور سیتروئن ای-سی 4 در سال 2023 ارتقاء یافته و بهبود پیدا کرده اند تا نیروی بیشتری تولید شود و برد نیز افزایش بیابد. به این ترتیب، سیتروئن ای-سی 4 یکی از بهترین خودروهای برقی خانوادگی بازار به شمار می آید.

آن طور که کمپانی سازنده اعلام کرده است سیتروئن ای-سی 4 می تواند با یک بار شارژ مسافتی بین 360 تا 420 کیلومتر را بپیماید و برای کاربردهای روزمره بسیار مناسب است.  سیتروئن ای-سی 4 توانسته است از Euro NCAP چهار ستاره ایمنی دریافت کند و به همین خاطر خودرویی امن محسوب می شود. همه تیپ های این خودرو به صورت استاندارد به سیستم هشدار هوشیاری راننده و سیستم هشدار عبور از خط مجهز شده اند ولی تیپ های بالاتر به کروز کنترل تطبیقی و ترمز اضطراری اتوماتیک نیز مجهز شده اند.

دریان سفر امید

سیتروئن ای-سی 4 مدل 2023 با بهره گیری از یک باتری 50 کیلووات بر ساعتی و یک موتور 100 کیلوواتی، 136 اسب بخار نیرو دارد و شتاب صفر تا صد آن 10 ثانیه اعلام شده است.

بیشتر بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : سیتروئن
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز