لکسوس ال ام جدید ؛ ون لوکس ژاپنی برای مسافرت

لکسوس ال ام خودرویی با سبک و سیاق جدید و متفاوت است و با این که قدری عجیب و غریب به نظر می رسد ولی به عنوان یک خودرو لوکس نقشش را به خوبی ایفا کرده است. لکسوس ال ام بیشتر شبیه یک اتاق نشیمن متحرک به نظر می رسد تا یک خودرو و سرنشینان آن احساس خواهند کرد در یک جت شخصی لوکس لم داده اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، لکسوس ال ام (Lexus LM) یک پرچمدار جدید است که تعریف تازه ای لوکس بودن و تجهیزات بیشمار ارائه می دهد. لکسوس ال ام به هفت صندلی بسیار راحت مجهز شده است که ایده های جدید کمپانی لکسوس برای یک خودرو لوکس و امروزی را نشان می دهد.

لکسوس ال ام مدل LM350h مبتنی بر پلتفرم شاسی بلندهای لکسوس ان ایکس و لکسوس آر ایکس ساخته شده است و از یک پیشرانه هیبردی 247 اسب بخاری بهره می برد. پیشرانه هیبردی به یک موتور چهار سیلندر بنزینی Atkinson  و سیستم خود-شارژ هیبردی تویوتا مجهز شده است و نیروی آن به چرخ های جلو و یا هر چهار چرخ منتقل می شود.

راز آسمان پایتخت

کیفیت سواری لکسوس ال ام بی نظیر است و پستی بلندی های مسیر به خوبی جذب می شوند. با این که مرکز ثقل خودرو بالا است ولی برخورداری از سیستم تعلیق مدرن و پیشرفته باعث می شود کیفیت سواری حتی در مسیرهای ناهموار برون شهری نیز بی نظیر و فوق العاده باشد.

بیشتر بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : لکسوس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز