رنو کلیو جدید؛ یک سوپرمینی هیبریدی قدرتمند با فناوری پیشرفته

تور لحظه آخری-کاماپرس

کمپانی فرانسوی رنو با احیاء خودروهایی مانند رنو 4 و رنو 5 به صورت برقی، نشان داد که با جدیت برنامه برقی کردن محصولاتش را دنبال می‌کند، با این حال این کمپانی خودرو سوپرمینی محبوبش را فراموش نکرده و نسل جدید آن را با پیشرانه‌هایی مبتنی بر موتور بنزینی تولید کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در ماه‌های اخیر سگمنت خودروهای سوپرمینی با عدم حضور محصولاتی مانند فورد فیستا، یکی از رقبای سنتی رنو کلیو، دستخوش تغییرات زیادی شده است. علاوه بر این، کمپانی رنو نیز عرضه نسخه فیس لیفت و هیبریدی شده محصولاتش در بسیاری از بازارها را آغاز کرده و قصد دارد تا سال 2030 فقط خودروهای برقی تولید کند. آن طور که نماینده کمپانی رنو در نمایشگاه مونیخ 2023 اعلام کرده است، رنو کیلو در آینده از نسل کنونی‌اش فراتر خواهد رفت و در کنار رنو 4 و رنو 5 برقی قرار خواهد گرفت.

پیشرانه‌هایی که در نسل جدید رنو کلیو به کار گرفته خواهند شد توسط یک شرکت جدید تولید می‌شوند که رنو و جیلی، غول خودروسازی چین، آن را تأسیس کرده‌اند. این شرکت جدید از به هم پیوستن 17 کارخانه که هم اکنون فعال هستند، 5 مرکز توسعه و بیش از 19 هزار کارمند تشکیل شده است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : رنو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز