لوانته 2023؛ لوکس ترین شاسی بلند مازراتی که چشم ها را خیره می کند

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بازار شاسی بلندهای لوکس یک بازار بسیار خاص و رقابتی است و مازراتی لوانته مدل 2023 نیز به این منظور وارد شده است تا این بازار را هرچه بیشتر رقابتی کند و سطح آن را بالا ببرد. طراحی زیبا و لوکس، موتور قدرتمند و هندلینگ بی‌نظیر از جمله عواملی هستند که می توانند مشتریان را به سوی این خودرو جذب کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر لوکس‌ترین شاسی بلند مازراتی که در بازار حضور دارد، مازراتی لوانته تروفئو (Maserati Levante Trofeo) است که بالاترین تیپ از این شاسی بلند محسوب می‌شود. این تیپ فول آپشن از همه ویژگی‌های یک شاسی بلند لوکس برخوردار است و در حدود 162 هزار دلار قیمت دارد.

طراحی بدنه مازراتی لوانته تروفئو بسیار شیک و زیباست و درست همان چیزی است که می‌توان از یک مازراتی اصیل انتظار داشت. رینگ‌های 22 اینچی و سیستم تعلیق بادی تطبیقی نیز باعث می‌شوند کیفیت سواری آن بسیار راحت و دلنشین باشد.

راز آسمان پایتخت

مازراتی لوانته تروفئو می تواند ظرف 3.8 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست بیابد و حداکثر تا 300 کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد.

در هر نوع مسیری که با این شاسی بلند به رانندگی بپردازید، نیرو و گشتاور موتور شما را شگفت زده خواهد کرد. بهتر است بدانید کمپانی مازراتی از موتورهای ساخت فراری استفاده می کند که سرعت و قدرت آنها تضمین شده است.

کمپانی مازراتی در این شاسی بلند از سیستم چهار چرخ محرک هوشمند استفاده کرده است تا خودرو در هر شرایطی از ثبات و پایداری خوبی برخوردار باشد. این سیستم تعلیق پستی و بلندی‌های مسیر را به خوبی جذب می‌کند و سواری نرمی برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : مازراتی
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز