پورشه 911 افسانه ای مدل 2024 پا به میدان گذاشت (ویدیو)

پورشه 911 به راستی خودرویی است که می‌تواند توازن خوبی بین کیفیت سواری و عملکرد ایجاد کند. در واقع، بسیاری از خودروسازان ادعا می‌کنند محصول شان بهترین است ولی وقتی صحبت از پورشه 911 به میان می‌آید، واقعاً بهترین ماشین سواری لوکس است. در ادامه ویدیویی تماشا می‌کنید که پورشه 911 مدل 2024 را معرفی می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، پورشه 911 مدل 2024 با برخورداری از فناوری بالا و سواری پر شور و هیجان، در حوزه خودروهای اسپرت بهترین است. به جرأت می‌توان گفت این خودرو یک رویاست که به واقعیت پیوسته است و در بازار امروزی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

در سال 2024 یک مدل جدید با نام 911 S/T نیز به خط تولید پورشه 911 افزوده شده است که جذابیت‌های زیادی از جمله گیربکس دستی و موتور قدرتمند 518 اسب بخاری را در خودش جای داده است.

راز آسمان پایتخت

پورشه 911 S/T به لطف بهره‌مندی از فیبرکربن بر روی بدنه، رینگ‌های منیزیومی و شیشه‌های نازک پنجره‌ها، سبک‌ترین پورشه 911 است که تاکنون ساخته شده است و فقط 1963 دستگاه از آن ساخته خواهد شد. به منظور پایین آوردن وزن، کاپوت، سقف و درها از پلاستیک فشرده فیبر کربنی (CFRP) ساخته شده اند. در داخل کابین نیز صندلی‌های جلو از جنس CFRP هستند ولی می توان به صورت سفارشی صندلی‌های اسپرت با قابلیت تنظیم در چهار جهت را نیز خریداری کرد.

بیشتر بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : پورشه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز