سوپر ماشین کوپرا دارک ربل رونمایی شد (ویدیو)

شکل و شمایل ظاهری کوپرا دارک ربل همه چیز را درباره آن آشکار می‌کند. این خودرو اسپرت که با وسواس زیادی طراحی شده است مرزهای عملکرد و طراحی را کنار می‌زند و به این پرسش که خودروهای آینده به چه شکل خواهند بود پاسخ می‌دهد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که سوپر ماشین کوپرا دارک ربل را معرفی می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

 

به گزارش کاماپرس، کوپرا دارک ربل نخستین خودرویی است که به طور کامل در فضای مجازی طراحی شده است و اکنون این طراحی کاملاً مجازی وارد دنیای واقعیت شده و در نمایشگاه خودرو مونیخ 2023 حضور یافته است.

این خودرو اسپرت دو نفره و 100 درصد برقی شور و هیجان یک خودرو کوپرای اصل را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد. این خودرو با قدرت زیاد و طراحی زیبایش ثابت می‌کند که خودروهای برقی آینده می‌توانند بسیار جذاب و زیبا باشند.

راز آسمان پایتخت

رنگ آمیزی سیال کوپرا دارک ربل بسته به شرایط محیط و لمس‌های آرام، کم رنگ و پر رنگ می‌شود و آن را به خودرویی بسیار اسپرت تبدیل می‌کند.

کوپرا دارک ربل قوی ترین خودرویی است که تاکنون توسط این برند ساخته شده است و با 450 اسب بخار قدرت می تواند ظرف 4 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست بیابد.

بهتر است بدانید برند کوپرا زیر مجموعه کمپانی اسپانیایی سئات است و  در سال 1985 به منظور تولید خودروهای اسپرت و عملکرد بالا تأسیس شده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز