رونمایی از آئودی Q6 مدل 2024 ؛ یک شاهکار تمام برقی (ویدیو)

تور لحظه آخری-کاماپرس

آئودی Q6 e-tron مدل 2024 فناوری‌های بسیار جدیدی را به خودش آورده و این شاسی بلند آلمانی اکنون برای نخستین بار در معرض دید همگان قرار گرفته است. آن طور که تصاویر نشان می‌دهند این محصول برقی آئودی از پلتفرم جدید و پیشرفته PPE بهره می‌برد و کابین آن نیز بسیار جادار است. در ادامه ویدیویی تماشا می‌کنید که شاسی بلند برقی آئودی Q6 e-tron مدل 2024 را معرفی می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، آئودی Q6 e-tron مدل 2024 می‌تواند به صورت سفارشی به نمایشگر مجازی مجهز شود که اطلاعاتی مانند سرعت، تابلوهای رانندگی و گزینه های دستیار راننده را نمایش می‌دهد. نمایشگر تفریحات و سرگرمی نیز مورد بازنگری قرار گرفته و مبتنی بر Android Automotive ساخته شده است.

آن طور که کمپانی سازنده اعلام کرده است پلتفرم جدید PPE به باتری خودروهای برقی اجازه می‌دهد ظرف مدت 25 دقیقه 80 درصد شارژ شوند. شارژ سریع نیز از طریق یک شارژ برق DC امکان پذیر است و فقط با 10 دقیقه شارژ خودروها را قادر می‌سازد 300 کیلومتر به بردشان اضافه کنند.

راز آسمان پایتخت

پلتفرم جدید PPE که بر روی آئودی Q6 e-tron سوار شده است بر روی نسل جدید پورشه ماکان که از سال 2023 تمام برقی می‌شود نیز تعبیه خواهد شد. با این که این دو خودرو شباهت‌های زیاد نرم افزاری و سخت افزاری خواهند داشت ولی طراحی و کابین داخلی بسیار متفاوتی دارند.

قیمت آئودی Q6 e-tron مدل 2024 تاکنون به صورت رسمی اعلام نشده است ولی انتظار می رود بین 51 تا 70 هزار پوند قیمت داشته باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : آئودی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز