قدرت نمایی خیره کننده رنج روور 2023 در کوهستان (ویدیو)

تور لحظه آخری-کاماپرس

رنج روور مدل 2023 یکی از بهترین شاسی بلندهای لوکسی است که در بازار وجود دارد و علاوه بر زیبایی و کابین جادار، از عهده انجام هر کاری نیز بر می آید. این خودرو همیشه نماد لوکس بودن و پرستیژ به شمار آمده است و مدل جدید آن نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که بیراهه نوردی با شاسی بلند روور رنج مدل 2023 را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به جرأت می توان گفت رنج روور مدل 2023 در برابر رقبایی چون بی ام و ایکس 7، مرسدس بنز جی ال اس و حتی بنتلی بنتایگا هیچ کم و کسری ندارد و رضایت هوادارانش را به طور کامل به دست می آورد.

رنج روور مدل 2023 توانایی های آفرود بی نظیری دارد و بر روی جاده نیز از شکوه خاصی برخوردار است. این شاسی بلند برای همه اعضاء خانواده به اندازه کافی جا دارد و می تواند هفت سرنشین را در خودش جا بدهد.

راز آسمان پایتخت

رنج روور مدل 2023 با چند پیشرانه مختلف در اختیار مشتریان قرار می گیرد که عبارتند از: یک موتور قدرتمند بنزینی 8 سیلندر، یک موتور بنزینی و یک موتور دیزل شش سیلندر 3.0 لیتری و چند پیشرانه هیبریدی. همگی این موتورها در کنار یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می گیرند و ممکن است در سال 2024 نسخه برقی این شاسی بلند پرطرفدار نیز به بازار بیاید.

بیشتر بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : رنج روورلندروور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز