مزدا میاتا جدید؛ جنگجویی کهنه کار از سرزمین سامورایی ها (ویدیو)

مزدا میاتا MX-5 امسال هم با موتور چهار سیلندر پرقدرت و هندلینگ مهیج اش به میدان آمده است تا به دل جاده ای پر پیچ و خم بزند و به سرنشینانش تجربه ای لذت بخش از سواری بدهد. از سویی، فناوری های نوینی که در جهت بهبود هندلینگ به کار رفته اند نیز پویایی این خودرو اسپرت پرطرفدار را بسیار بهبود بخشیده اند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که توانایی های این خودرو شکیل و مهیج را بیشتر نمایش می دهد.

 

به گزارش کاماپرس،  شرکت مزدا گیربکس اتوماتیک را برای بیشتر تیپ های مزدا میاتا MX-5 مدل 2022 حذف کرده است و آن را فقط در نسخه فول آپشن گرند تورینگ عرضه می کند. علاوه براین، یک تجهیز جدید به نام Kinematic Posture Control نیز به تجهیزات این خودرو اسپرت اضافه شده که گفته می شود سرپیچ ها فشارهای کوچکی به ترمز تایرهای درونی پیچ وارد و به این ترتیب هندلینگ را تیز و فرز می کند. کمپانی مزدا معتقد است این ویژگی جدید لغزش خودرو را کم کرده و پایداریش را بالا می برد.

موتور مزدا میاتا MX-5 مدل 2022، سرحال و پرشور است و به اندازه کافی قدرت دارد تا شتابی خوب در اختیار راننده بگذارد. گیربکس دستی به خوبی شخصیت موتور 2 لیتری و 181 اسب بخاری را می شناسد و با دور بالای آن سازگاری دارد. گیربکس اتوماتیک نیز با تعویض دنده هایی سریع ماهیت اسپرت مزدا میاتا را به خوبی نشان می دهد. شتاب مدل کروک 5.7 ثانیه است و مدل RF که سقف سخت دارد و قدری سنگین تر است ظرف 5.8 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست می یابد. قیمت تیپ Sport مزدا میاتا 28300 و تیپ گرند تورینگ RF، حدود 36000 دلار اعلام شده است.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : مزدا
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز