شتاب خیره کننده مزدا 3 توربو مدل 2022 (ویدیو)

مزدا همیشه برندی بوده است که با زیرکی خاصیت اسپرت بودن را به خودروها القاء کرده و به آن ها ظاهری شیک و جذاب داده است. اجرای این سنت در مورد مزدا 3 توربو مدل 2022 نیز ادامه یافته است. طراحی این خودرو زیبا در سال 2019 مورد بازنگری قرار گرفت و اکنون مدل 2022 بسیار شیک و دلفریب ظاهر شده است. در ادامه ویدیویی از مزدا 3 توربو مدل 2022 را تماشا می کنیم.

به گزارش کاماپرس، مزدا 3 هاچ بک توربو مدل 2022 از یک موتور 2.5 لیتری توربوشارژی بهره می برد که چهار سیلندر است و می تواند 250 اسب بخار نیرو و 433 نیوتن متر گشتاور تولید کند. موتور توربوشارژری این خودرو در تیپ Premium Plus  بسیار جاندار است و رفتاری پویا و اسپرت از خودش نشان می دهد. این موتور بدون هیچ درنگی، گشتاوری سریع در اختیار راننده می گذارد و این یکی از ویژگی های خوبش است. گیربکس از نوع شش سرعته دستی است و نیروی موتور را به چرخ های جلو منتقل می کند، البته چنانچه مدل چهار چرخ محرک را خریداری کنید، گیربکس از نوع شش سرعته اتوماتیک خواهد بود.

کمپانی مزدا کابین مزدا 3 توربو 2022 را با استفاده از مواد اولیه ای عالی ساخته است. در تیپ های بالا در داخل کابین نمایشگر مجازی، گرمکن صندلی های جلو و روکش چرمی صندلی ها نیز به چشم می خورند. صندلی ها نیز به گونه ای طراحی شده اند که به خوبی از کمر حمایت می کنند.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

مرتبط با : مزدا
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز