هیولای جدید مرسدس بنز پا به خیابان گذاشت (ویدیو)

مرسدس بنز C63S یک کوپه اسپرت و قوی است که از نظر فناوری و تجهیزات استاندارد هیچ کم و کسری ندارد. روی صندلی های روکش هایی از جنس چرم ناپا کشیده شده است. صندلی های جلو برقی هستند، در 14 جهت حرکت می کنند و به حافظه تنظیمات و گرمکن نیز مجهز می باشند. این خودرو مجهز به یک موتور قوی است و از ترمزهای کامپوزیتی عملکرد بالا بهره می برد. در ادامه یک ویدیو از این کوپه زیبا و پرقدرت را تماشا می کنیم.

به گزارش کاماپرس، مرسدس بنز C63S از یک موتور هشت سیلندر 4 لیتری مجهز به دو توربوشارژر بهره می برد که می تواند 503 اسب بخار نیرو و 700 نیوتن متر گشتاور تولید کند. گیربکس از نوع اتوماتیک 9 سرعته است و نیروی موتور را به چرخ های عقب منتقل می کند. ظرفیت باک این مرسدس بنز زیبا و قدرتمند 70 لیتر است و در سیکل ترکیبی در شهر 7.22 و در بزرگراه 11 لیتر بنزین مصرف می کند.

مرسدس بنز C63S از نظر ابعاد به رقبایش از کمپانی های بی ام و و آئودی شباهت دارد. طول آن 187.1 اینچ و عرض آن با در نظر گرفتن آینه های بغل 79.4 اینچ است. این خودرو سبک نیست و وزن آن به 1875 کیلوگرم می رسد.

آریاک سفر

موتور قوی مرسدس بنز C63S با غرشی خشمگین به صدا در می آید و چه در شهر باشد و چه در بزرگراه نیرویی سریع در اختیار می گذارد. عملکرد گیربکس عالی است و بی وقفه تعویض دنده هایی سریع انجام می دهد به گونه ای که لذت سواری را دوچندان می کند.

ویدیوهای پر بازدید را ببینید:

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “هیولای جدید مرسدس بنز پا به خیابان گذاشت (ویدیو)

  1. نوریان گفته:

    حریف پراید ما که نمیشه بدرد نمیخوره. باید بیاد از ایران موتور پراید بخر تا هم سرعتش بره بالا هم اشتغالزایی کند برای مردم المان هم ببینند چقدر پراید طرفدار دارد البته باید قاتل بودن پراید سکرت بماند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز