تبلیغ پژو 206 در برنامه محبوب تخت گاز ؛ 25 سال پیش (ویدیو)

لست سکند

پژو 206 یک هاچ بک جمع و جور است که شرکت فرانسوی پژو در سال 1998 طراحی و آن را جایگزین پژو 205 کرد. این خودرو در سرتاسر جهان هواخواه پیدا کرد و به یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت پژو تبدیل شد. در ادامه ویدیوی خواهیم دید که در سال 1998 برای معرفی پژو 206 در برنامه پرطرفدار تخت گاز نمایش داده شده است.

به گزارش کاماپرس، پژو 206 پرفروش ترین محصول کمپانی پژو بوده و تا سال 2012 تعداد 8,358,217 دستگاه از آن در سرتاسر جهان به فروش رفته است. این خودرو همچنان تحت لیسانس کمپانی پژو در شرکت ایران خودرو تولید می شود و به گزارش مجله Autocar سیزدهمین خودرویی است که فقط در یک نسل تولید شده و از عمری طولانی برخوردار بوده است.

جالب است بدانید پژو 206 تا سال 2012 علاوه بر دو سایت تولید در کشور فرانسه، در کشورهای انگلستان، ایران، شیلی، آرژانتین، برزیل، اوروگوئه، چین، اندونزی و مالزی نیز تولید می شده است. مدل سدان این خودرو در سال 2006 در ایران معرفی شد که در مرکز طراحی شرکت پژو فرانسه برای ایران خودرو طراحی شده و پنجمین و آخرین ورژن از مدل های پژو 206 بود. پس از آن ایران خودرو صادرات این محصول را به کشورهای روسیه، اوکراین، ترکیه، رومانی، بلغارستان، الجزیره و صربستان آغاز کرد.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

مرتبط با : ایران خودروپژو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “تبلیغ پژو 206 در برنامه محبوب تخت گاز ؛ 25 سال پیش (ویدیو)

  1. حافظ گفته:

    ایران خودرو روی ما را سیاه کردی دیگه نمیدونم چی بگم که مسعولان این سایت جملمو سانسور نکنن خاک بر سر من که اینو میخرم تازه خود گزارشر هم میگه این یک خودرو میان رده و اقتصادی برای قشر متوسط و متوسط به پایین اروپا و جهان است بعد ۲۵ سال آرزوی ایرانیهاست من چه بلایی سر ایران و ایرانی آوردم خاک بر سر من دقت کنین بعد ۲۵ سال که تکنولوژی خودرو سالی چند برابر پیشرفت میکند چین تازه ۱۵ سال خودروهای سواری برای مردم خودش و مردم جهان میزند قبل آن فقط خودروهای سنگین یعنی بالای ۶ تن میزد و فقط یک نمونه سواری میزد اونم هونگچی بود که فقط برای روعسای بالا رده ی حزب کمونیست چین بود و حالا هم همون هونگچی لوکس ترین سواری ها و شاسی های فول سایز بزرگ و انواع کراس اوور ها را تولید میکند و همه‌ی این ها که نام بردم از جمله شاسی های فول سایز بزرگ وسدان های فول سایز بزرگ وکوچکتر و هاچ بک و کراس اوور ها ی مختلف را هم درون سوز بنزینی هم دیزلی هم هیبریدی هم الکتریکی و پلاگین هیبریدی خلاصه همه مدل خودروی که فکرشو بکنی هونگچی میزنه و چند سالی هم هست یک شرکت وارد کننده ی به نام که تا قبل تحریم ها لوکس ترین برند های معروف را وارد میکرد داره با هونگچی مذاکره می‌کنه ولی مافیای پول‌ساز هی سنگ لای چرخش میذاره بابا یه بار بیایین پشت صحنه علنی مجلس نمایندگان محترم بگین خجالت هم نکشین بگین مردم ایران ما نمی‌خواهیم شما خودروی خوب ولوکس حتی چینی هم سوار بشین محصولات داخلی از سرتونم زیاده به علی قسم ما ناراحت نمیشیم خوشحالم میشیم که نمایندگانمون با ما رک و راستن و بگن خودروهای لوکس واسه آقازاده ها و ماخودمون هم کت و شلوار ۴ سایز بزرگتر میپوشیم وخودروهای داخلی سوار میشیم ولی خودروهای آلمانی وژاپنی بچه ها مون که تو کیش و قشم زندگی میکنند لوکس های آمریکایی چون تو مناطق آزاد ورودش آزاد و نهایتا بچه های مذهبی مون خودروی لوکس چینی یاگران ترین محصولات هونگچی سوار میشن یه کم رک باشیم دوست جلوت میگه دشمن پشت سرت بدونین ما هم دوستتونیم که جلوتون میگیم از هیچ کس هم باکی نداریم

  2. چی بگم گفته:

    بعد اینهمه سال هنوزم دارن تولید میکنن در صورتی که ۲۵ سال پیش مردم فقیر اونجا نمیرفتن این اشغالو با آپشن های اضافی و… بگیرن درصورتی که آرزو ماست 😐

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز