چری تیگو 7 پرو ؛ شاسی بلند گران قیمت مدیران خودرو (ویدیو)

این طور که پیداست چری تیگو 7 پرو مدل 2021 خوش چهره ترین محصولی است که تاکنون در خط تولید کمپانی چری قرار داشته است. این کراس اوور جمع و جور که به تازگی با تجهیزاتی به روز و نمایی زیبا روانه بازار شده است از یک طراحی منحصر به فرد بهره می برد و نمایی شیک و پویا دارد، شخصیت متفاوتی نیز دارد که مختص خودروهای تیگو است. در ادامه ویدیویی از این محصول جدید را تماشا می کنیم.

به گزارش کاماپرس، این کراس اوور جمع و جور که نسخه به روز شده ای از مدل تیگو 7 است به عنوان نسل دوم از سری 7 کراس اوورهای چری تیگو روانه بازار شده است. این خودرو از یک طراحی منحصر به فرد بهره می برد و نمایی شیک و پویا دارد، شخصیت متفاوتی نیز دارد که مختص خودروهای تیگو است. تیگو 7 پرو به یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر و توربوشارژری مجهز شده است که در کنار گیربکس متغیر پیوسته (CVT) قرار می گیرد. این موتور می تواند 145 اسب بخار نیرو و 210 نیوتن متر گشتاور تولید کند و نیروی موتور نیز به چرخ های جلو منتقل می شود. فرمان دو حالته از نوع برقی است و در سرعت های بالا به منظور برخورداری از ثبات و پایداری بیشتر، کمی نرم تر و یا سفت تر می شود.

کیفیت سواری چری تیگو 7 پرو به لطف استفاده از سیستم تعلیق مستقل در جلو و عقب و شاسی یکپارچه، به نرمی و راحتی یک خودرو سدان است. از تجهیزات ایمنی این کراس اوور می توان به کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، کیسه هوای جانبی و پرده ای، ترمز ABS بوش در کنار سیستم توزیع نیروی ترمز، کنترل در سراشیبی، کنترل پایداری و سیستم ترمز اضطراری اشاره کرد.

قیمت چری تیگو 7 پرو

قیمت شاسی بلند چری تیگو 7 پرو یا همان تیگو 7 پلاس در محدوده قیمتی یک میلیارد و دویست میلیون تومان برآورد شده است.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

مرتبط با : چریمدیران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز